  • From: Markus Sprungk <z...@c...cy>
    Subject: Re: Jakie konto?
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 3 May 2004 17:24:57 +0200

    Szymekg napisał(a):

    > Volkswagenbank Direct ma prowizje na wypłaty z bankomatów 1,5zł

    Tylko poniżej 400 złotych. Za to możesz wypłacić w każdym bankomacie w
    Polsce płacąc taka samą prowizję a nie 5 złotych jak w innych bankach. Jak
    wypłacisz 400 złotych to prowizji nie ma

    > i chyba
    > opłatę za token.

    Pudło. Token jest darmowy

    > Myślę, że musisz ocenić co będzie czynnikiem blokującym dla Ciebie, np.
    > stała opłata za konto, lub jakaś prowizja. Jeśli chodzi o Allegro to mBank
    > jest całkiem niezły bo ściśle współpracuje z tym serwisem i ma jakieś tam
    > możliwości zapłaty typu Escrow (nie znam szczegółów, ale wiem, ze cos
    > takiego jest).

    To nie ma nic wspólnego z MBankiem. Escrow i Płatności Allegro to Payu,
    więc z jakiego banku korzystasz nie ma tu żadnego znaczenia

    > Jak polecał bym mBank, sam do mam i jestem z niego zadowolony
    > a 0,5 zł za przelew na inne konto to nie wydaje mi się dużą kwotą w
    > porównaniu do 3,5zł na poczcie.

    a przy 150 przelewach też nie jest dużą kwotą? ;)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*