  • 11. Data: 2004-05-03 16:49:16
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Już nie :)
    >
    > Zauważ, że sporo transakcji na Allegro to niewielkie płatności rzędu np 3
    > złotych. Przy takiej kwocie 0,50 groszy za przelew to nieporozumienie ;)

    zauważ że sporo transakcji obdywa się pomiędzy mB a mB; on-line'owość mB
    to dla niego w tym przypadku dodatkowy atut :)

  • 12. Data: 2004-05-03 17:26:22
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

    Dnia 3-5-2004 o 17:19:18, *Markus Sprungk* napisal(a):

    > .....by płacić za przelewy? ;)

    Nie, nie dlatego :)
    Napisał, że konto chce wykorzystywać do rozliczeń z allegro, a wiadomo,
    że dużo licytujących/sprzedających ma tam konta...

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 13. Data: 2004-05-03 17:30:32
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    david napisał(a):

    > a zauważyłeś, że gros allegrowiczów posiada konta w mBanku i wówczas
    > przelewy będą darmowe; a głównie o Allegro twórcy wątku chodzi :)

    Dziwne. Masz potwierdzone informacje, ze gro Allegrowiczów ma konta w
    MBanku? :>

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 14. Data: 2004-05-03 17:30:52
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    david napisał(a):

    > zauważ że sporo transakcji obdywa się pomiędzy mB a mB; on-line'owość mB
    > to dla niego w tym przypadku dodatkowy atut :)

    A skąd te informacje jeśli można zapytać :)

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 15. Data: 2004-05-03 17:35:41
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    m@rkop napisał(a):

    > Nie, nie dlatego :)
    > Napisał, że konto chce wykorzystywać do rozliczeń z allegro, a wiadomo,
    > że dużo licytujących/sprzedających ma tam konta...

    A przepraszam, skąd *wiadomo*? Mogę prosić o jakiś ink, który to potwierdza
    :))

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 16. Data: 2004-05-03 17:46:27
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > A przepraszam, skąd *wiadomo*? Mogę prosić o jakiś ink, który to
    > potwierdza :))

    Wiadomo z _praktyki_.
    Na ostatnich 50 zakupów większość zapłaciłem na konta w mBanku.
    Również z praktyki wiadomo, że wielu sprzedających na dużą skalę ma także
    konta w Inteligo i jakiś banku "marmurowym".
    Jeżeli chodzi o link to proponuję www.allegro.pl i przeglądanie stron "o
    mnie" u sprzedawców z więcej niż np. 500 komentarzami.

    Bogdan B.

  • 17. Data: 2004-05-03 18:19:11
    Od: david <d...@N...o2.pl>

    > Dziwne. Masz potwierdzone informacje, ze gro Allegrowiczów ma konta w
    > MBanku? :>

    wejdź na allegro, wybierz losowo kilkanaście aukcji i zobacz jakie nr
    rachunków przeważają :)

  • 18. Data: 2004-05-03 19:54:29
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

    Dnia 3-5-2004 o 19:46:27, *Bogdan B.* napisal(a):

    > Wiadomo z _praktyki_.

    Wyjąłeś mi to z ust :)

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 19. Data: 2004-05-03 21:27:00
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > A skąd te informacje jeśli można zapytać :)

    Też z _praktyki_ ;-)
    Przyspiesza transakcję. Podobnie z resztą jak przelew Inteligo-Inteligo.
    Ja kupuję na Allegro wieczorami. Kupuję u osób z paroma setkami pozytywów i
    płacę z góry bo taniej wychodzi dostawa. Jeżeli ktoś ma konto w mBanku to
    mogę mu zapłacić od razu, a on może towar wysłać następnego dnia z rana (a
    nie po południu jak zobaczy zaksięgowaną pierwszą sesję). Jeżeli jest to np.
    zdrapka do prepaida (kupuję dla czterech osób) to sprawę załatwiam tego
    samego wieczora. Dzisiaj sobie taką kupiłem - w 10 minut ;-).
    A co Ty sprzedajesz na Allegro?

    Bogdan B.

  • 20. Data: 2004-05-03 21:41:47

> [...]
    > zdrapka do prepaida (kupuję dla czterech osób) to sprawę załatwiam tego
    > samego wieczora. Dzisiaj sobie taką kupiłem - w 10 minut ;-).

    nic:
    0
    :)