  • 1. Data: 2002-01-26 12:26:03
    Temat: Jakie konto?
    Od: "Jan Lichocki" <j...@p...pl>

    Witam
    Mam pytnko jak w temacie, jakie konto wybrac dla mlodej studentki, o
    sredenich nizszych dochodach. Zalezy jej przede wszytkim na mozeliwosci
    bezprowizyjnego wyplacania gotowki, i zeby nie bylo okreslonej sumy, ktora
    trzeba wplacac co miesiac.

    Jan Lichocki
    j...@p...pl
    icq: #9997616 gg: #103486

  • 2. Data: 2002-01-26 13:11:21
    Temat: Re: Jakie konto?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    A w jakim miescie???
    Jakie ma banki obok siebie?

    Mysle, ze dobrym rozwiazaniem jest mBank + jakis marmurek np. BZWBK, Lukas,
    Multibank

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-01-26 14:03:36
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "AMRA" napisał w wiadomości ...

    > Mysle, ze dobrym rozwiazaniem jest mBank + jakis marmurek np. BZWBK,
    Lukas,
    > Multibank

    Nie mąć ludziom w glowach. Po licho tu mBank??
    Zeby bylo dluzej?? Wystarczy zwykly marmurek
    tyle, ze wszystkie operacje nalezy robic karta
    (Maestro lub Visa Electron). Do placenia beda
    tylko ew koszty prowadzenia rachunku.

    JO

  • 4. Data: 2002-01-26 14:17:14
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Zeby bylo dluzej?? Wystarczy zwykly marmurek
    > tyle, ze wszystkie operacje nalezy robic karta
    > (Maestro lub Visa Electron). Do placenia beda

    dlaczego nie ?
    Ma przelewy za friko - moze ma komorke i takie tam?? aaa??
    W Marmurku zazwyczaj sie placi - w marmurku jest mniej bankomatow - bo
    przeciez nie polecalem ani PKO BP ani Pekao SA...

  • 5. Data: 2002-01-26 14:33:09
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

> [...]
    > W Marmurku zazwyczaj sie placi - w marmurku jest mniej bankomatow - bo
    > przeciez nie polecalem ani PKO BP ani Pekao SA...

    Obejrzalem statystyke: PKOBP, PKOSA, BPHPBK, BZWBK, ING BSl
    maja wiecej bankomatow niz Euronet. KB prawie tyle samo. Wiele z tych
    bankomatow jest przy oddzialach, gdzie w razie wypadku mozna wziac
    kase - a Ty polecasz egzotyke, bo "na komorke i takie tam", to kosztuje.
    Nie jest tu istotne, ze bank nic z tego nie bierze - klientowi jest to
    obojetne, komu zaplaci. Narzedzia nalezy stosowac odpowiednie do celu,
    a inaczej mowiac: " z Gdanska do Warszawy mozna i przez Krakow".

    JO

    PS Na niektorych uczelniach banki maja swoje placowki (vide SGH),
    wowczas wybor jest prosty.

  • 6. Data: 2002-01-26 15:37:04
    Od: "Krzysztof Zielinski" <z...@w...home.pl>

    Użytkownik "Jan Lichocki" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bezprowizyjnego wyplacania gotowki, i zeby nie bylo okreslonej sumy, ktora

    Proponuję KredytBank, mają specjalne Ekstrakonto Student, zerowe prowizje na wpłaty i
    wypłaty w oddziałach i w ich bankomatach, jeżeli nie chce się debetu to nic nie
    trzeba co
    miesiąc wpłacać...

    KZ

  • 7. Data: 2002-01-26 16:44:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > PS Na niektorych uczelniach banki maja swoje placowki (vide SGH),
    > wowczas wybor jest prosty.

    He, he - ja jako studen SGH moge sie na ten temat wypowiedziec.
    Bankomat wiecznie nie dziala - najblizszy na Wolowskiej lub GUS.
    Kolejeczka do jednej dzialajacej kasy - taka, ze ho ho.
    Zeby cos w srodku zalatwic - swoje musisz odstac.
    Podziekowalem - bo jak mialem byle przelew zrobic i tracic godzinke...

    Oczywiscie, ze zalezy do czego potrzebuje konta.
    ale ja swojego kolego z ktorym mieszkam namowielm zamiast PKO BP na BZWBK +
    mBanl - i baaardzo zadowolony.

    Oczywiscie - mozna PKO BP - gdzie prowadzenie kosztuje zlotowke - ale sa
    wiecznie dlugasne kolejeczki....

    Dlatego od razu tez pisalem - jakie miasto i jakie ma banki blisko..

  • 8. Data: 2002-01-26 17:12:39
    Od: "Jan Lichocki" <j...@p...pl>

    > Mysle, ze dobrym rozwiazaniem jest mBank + jakis marmurek np. BZWBK,
    Lukas,
    > Multibank

    Przepraszam, a co to jest marmurek?

    Jan Lichocki
    j...@p...pl
    icq: #9997616 gg: #103486

  • 9. Data: 2002-01-26 18:32:53
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 26 Jan 2002 18:12:39 +0100, "Jan Lichocki"
    <j...@p...pl> wrote:

    >Przepraszam, a co to jest marmurek?

    Na tej grupie to potoczne okreslenie banku tradycyjnego, istniejacego
    na rynku jz od jakiegos czasu i i czesto posiadajacego oddzialy
    wykladane marmurami.
    Czasem okreslenie tez jest uzywane w odniesieniu do wszystkich bankow
    majacych oddzialy (niewirtualnych) bo akurat ani Lukas ani MutliBank
    marmurkow nigdy nie mialy :-).

    Swoja droga to ciekawe czy ten termnin powstal na tej grupie ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 10. Data: 2002-01-26 18:34:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Przepraszam, a co to jest marmurek?

    w zargonie zwykly, tradycyjny bank, w odroznieniu od internetowych bankow.
    Ale marmurek + dostep do rachunku via internet jest bardzo odbry.
    Zwykly, tradycyjny bank charakteryzuje sie (zazwyczaj) oplatami za konto,
    kolejkami do kas i takie tam ;) Ale jak narazie bez nich nie da sie zyc..