    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jakie konto?
    Date: Sat, 26 Jan 2002 17:44:39 +0100
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    > PS Na niektorych uczelniach banki maja swoje placowki (vide SGH),
    > wowczas wybor jest prosty.

    He, he - ja jako studen SGH moge sie na ten temat wypowiedziec.
    Bankomat wiecznie nie dziala - najblizszy na Wolowskiej lub GUS.
    Kolejeczka do jednej dzialajacej kasy - taka, ze ho ho.
    Zeby cos w srodku zalatwic - swoje musisz odstac.
    Podziekowalem - bo jak mialem byle przelew zrobic i tracic godzinke...

    Oczywiscie, ze zalezy do czego potrzebuje konta.
    ale ja swojego kolego z ktorym mieszkam namowielm zamiast PKO BP na BZWBK +
    mBanl - i baaardzo zadowolony.

    Oczywiscie - mozna PKO BP - gdzie prowadzenie kosztuje zlotowke - ale sa
    wiecznie dlugasne kolejeczki....

    Dlatego od razu tez pisalem - jakie miasto i jakie ma banki blisko..