  • 11. Data: 2005-06-01 16:06:49
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo ?
    Od: "Ivan Matveyev" <t...@l...com>

    net napisał(a):

    > Wreszcie znalazłem informacje dlaczego karty kredytowe są wypukłe.
    > Chodzi o to żeby je można było używać w maszynkach do autoryzacji
    > starego typu czyli takiech które się nie ączą z bankiem. Zakup
    > następuje przez przesunięcie karty w maszynce a wytłoczony na karcie
    > wypukły numer karty służy do odbicia go na kalce jak na pieczątce.

    tak ale oprócz tego są one zawsze automatycznie kredytowe lub
    przynajmniej można mieć jakiś minus na takiej. Na visie electron chyba
    też ale to nie ten sam status.

  • 12. Data: 2005-06-01 16:07:21
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > o młodzież się w historię zagłebia.

    Ale ma problemy z czytaniem. I co młodzież powie, jak zobaczy wypukłą kartę
    debetową? Karpia zrobi :-) ?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 13. Data: 2005-06-01 16:07:44
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ivan Matveyev wrote:

    > tak ale oprócz tego są one zawsze automatycznie kredytowe lub
    > przynajmniej można mieć jakiś minus na takiej. Na visie electron chyba
    > też ale to nie ten sam status.

    nieprawda
    mam wypukłą kartę debetową, jak również mam wypukłą kartę charge.
    natomiast nie widziałem płaskiej karty kredytowej :)

  • 14. Data: 2005-06-01 16:08:26
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > natomiast nie widziałem płaskiej karty kredytowej :)

    Mało widziałeś. Takie wydają: mbank, BPH, PKO BP, Pekao. A i tak pewnie
    jakis bank pominęłam.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 15. Data: 2005-06-01 16:08:45
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ivan Matveyev wrote:

    > Może być, dostajesz kartę bez paska magnetycznego (chyba) tylko jest to
    > na niej co jest potrzebne do transakcji jak byś miał prawdziwą Visa.
    > Czasem można nawet dostać same numer karty elektronicznie, słyszałem.
    > Bo w sumie potrzeba tylko numeru takiej karty i daty ważności bo dane
    > osobowe ma siętakei same przecież

    jeśli ci potrzebny numer, to po cholerą ma być wypukła
    równie dobrz mógłbyś go dostać w mailu tak jak sam piszesz.

  • 16. Data: 2005-06-01 16:14:02
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Użytkownik witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    w wiadomości <news:d7kmgi$t8c$3@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > natomiast nie widziałem płaskiej karty kredytowej :)

    Naprawdę ;o

    --
    Nie słuchaj się tych rad , które mówią zebys to zrobił samemu. Jak zapłacisz
    to informatyk napewno zrobi to dobrze i dostroi stacje dyskietek.

  • 17. Data: 2005-06-01 16:15:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    net napisał(a):
> [...]
    > przez przesunięcie karty w maszynce a wytłoczony na karcie wypukły numer
    > karty służy do odbicia go na kalce jak na pieczątce.

    I Ty znowu o tym samym? A miałem wrażenie, że już zrozumiałeś o co chodzi...

  • 18. Data: 2005-06-01 16:18:28
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    'Tom N' wrote:
    > Użytkownik witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    > w wiadomości <news:d7kmgi$t8c$3@inews.gazeta.pl> wstukał:

    > Naprawdę ;o

    naprawdę, bo się nigdy o nie nie starałem. więcej kart nie jest mi do
    niczego potrzebne.

  • 19. Data: 2005-06-01 16:20:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > naprawdę, bo się nigdy o nie nie starałem. więcej kart nie jest mi do
    > niczego potrzebne.

    To nie znaczy, że nie istnieją, nieprawdaż?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 20. Data: 2005-06-01 16:21:02
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Ivan Matveyev napisał(a):

    > tak ale oprócz tego są one zawsze automatycznie kredytowe lub
    > przynajmniej można mieć jakiś minus na takiej. Na visie electron chyba
    > też ale to nie ten sam status.

    Aleście się dobrali. :-)