  • 21. Data: 2005-06-01 16:28:00
    Temat: Re: Jakie bank żeby mieć "wirtualną kartę KREDYTOWĄ" (wypukłą) za darmo ?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Glenn wrote:

    > To nie znaczy, że nie istnieją, nieprawdaż?

    ja napisałem, że nie widziałem, a nie że nie istnieją.

  • 22. Data: 2005-06-01 16:29:14
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Ivan Matveyev wrote:

    > to zależy od banku jak to realizuje, papierek, karta wszystko jedno
    zgadza się, główne czynniki jak taka karta wygląda to marketing
    wiadomo, że wszyscy się rzucą na świecące papierki od cukierków niż na
    rząd cyferek przysłanych mailem.

  • 23. Data: 2005-06-01 16:29:19
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ja napisałem, że nie widziałem, a nie że nie istnieją.

    I co z tego miało wynikać?

    przyszłość/ Woody Allen

  • 24. Data: 2005-06-01 16:30:27
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Aleście się dobrali. :-)

    Co jeden to lepszy :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 25. Data: 2005-06-01 16:30:54
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
    > 2005-06-01 18:32- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    > Ivan Matveyev, gdy pisał(a):

    > Papierek też musi być wypukły?

    I koniecznie kredytowy oraz za darmo :-)))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 26. Data: 2005-06-01 16:31:17
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 27. Data: 2005-06-01 16:32:19
    Od: "Ivan Matveyev" <t...@l...com>

  • 28. Data: 2005-06-01 16:36:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Mithos wrote:

    > Ze nie widzial ;)

    Może uściślę :-) Co miało wynikać z tego, że ON nie widział :-))) Bo coś
    pewnie miało, skoro to napisał :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 29. Data: 2005-06-01 16:36:02
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Glenn said the following On 2005-06-01 18:08:

    > Mało widziałeś. Takie wydają: mbank, BPH, PKO BP, Pekao. A i tak pewnie
    > jakis bank pominęłam.
    Ing kiedyś wydawał.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 30. Data: 2005-06-01 16:36:24
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Glenn napisał: