  • 11. Data: 2004-09-24 08:41:20
    Temat: Re: Jaki limit na przelew z mbanku
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Przy czym dziala tez "pismo" elektroniczne w formie poczty wewnetrznej,
    jak
    > wiele osob sprawdzilo empirycznie.

    Działa, ale tylko do 20k. Jak chcesz mieć więcej, to trzeba wysłac list lub
    fax. Moim zdaniem jest to szczyt głupoty, bo weryfikacja, że ja to ja jest
    chyba jednak łatwiejsza, gdy wyślę maila pocztą wewnętrzną niż gdy wyślę
    fax/list.

  • 12. Data: 2004-09-24 08:48:09
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cj0mjs$ar5$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Działa, ale tylko do 20k.

    Nie, dziala wyzej tez (a przynajmniej niedawno dzialalo, co tu opisywano).

    > Jak chcesz mieć więcej, to trzeba wysłac
    > list lub fax.

    Nie trzeba :)

    --
    Robert

  • 13. Data: 2004-09-24 08:55:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Nie, dziala wyzej tez (a przynajmniej niedawno dzialalo, co tu opisywano).

    Oooo to coś nowego - albo to zmienili w tzw. międzyczasie, albo mnie
    paskudnie okłamali ;-)))

  • 14. Data: 2004-09-24 08:59:25
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    cj0neq$77e$...@n...onet.pl,
    Glenn <g...@b...pl>:

    > Oooo to coś nowego - albo to zmienili w tzw. międzyczasie, albo mnie
    > paskudnie okłamali ;-)))

    To niedawno to tak juz dosc dawno ;)
    Ale moze to funkcjonalnosc "nieoficjalna", dlatego Cie "oklamali".

    --
    Robert

  • 15. Data: 2004-09-27 13:13:20
    Od: Jacek Ostrowski <j...@...pl>

    Glenn napisał(a):
> [...]
    > chyba jednak łatwiejsza, gdy wyślę maila pocztą wewnętrzną niż gdy wyślę

    Niezupełnie prawda. Ostatnio z powodzeniem zmieniłem limit na 25k.

    J.