  • Data: 2003-02-12 15:42:27
    Temat: Re: Jaki kredyt hipoteczny polecacie na dzisiaj?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Oczywiście multi też nie obniży jak WIBOR spadnie. Bo i po co - przecież nie
    > ma konkurencji a kredyty Multi są obowiązkowe ;-)
    > Szkoda mojego czasu na dalszą dyskusję w tym stylu.
    > K. Kowalski

    POWTARZAM. Tym, którzy juz mają kredyt oprocentowania nie obniży (lub obniży
    bardzo mało), zaś nowym obniży (konkurencja). Powszechne praktyki stosowane w
    wielu bankach. Są one mozliwe przez oparcie oprocentowania na tzw. stawce
    bazowej ustalanej przez "Prezesa", dokładniej oprocentowanie jest równe:
    stawka_bazowa+marża. Była już o tym dyskusja. Tylko Ty albo tego nie rozumiesz
    albo nie chcesz zrozumieć. Porozmawiaj z ludzmi, którzy wżięli kredyty rok lub
    dwa lata temu. Tensor1
    PS. Jak sądzisz dlaczego niektóre banki nie chcą wprowadzać oprocentowania
    opartego o stawki rynku miedzybankowego. W trosce o klienta?.