  • Data: 2003-02-12 16:31:58
    Temat: Re: Jaki kredyt hipoteczny polecacie na dzisiaj?
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PS. Jak sądzisz dlaczego niektóre banki nie chcą wprowadzać oprocentowania
    > opartego o stawki rynku miedzybankowego. W trosce o klienta?.

    Nie - to pewnie zmowa cyklistów ;-)))
    Ja też przypominam, że KB NIE MOŻE obniżyć oprocentowania kredytu niżej - a
    Multi może. Do mnie dociera, że każdy kij ma dwa końce - Ty i Kamil widzicie
    jeden :-)
    Oczywiście - zdaję sobię sprawę z większego prawdopodobieństwa zawyżania
    oprocentowania. Ale to jest teoria. Moja praktyka z Multi - ich ceny i
    oprocentowania - na razie mnie nie zawiodły. Kredyt w ROR mam niski, za
    usługi płacę mało, jakość jest wysoka. To jest dla mnie FAKTYCZNA
    informacja. Ty mi proponujesz tylko domysły.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski