  • Data: 2003-02-12 15:20:35
    Temat: Re: Jaki kredyt hipoteczny polecacie na dzisiaj?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Kowalski wrote:

    > Oczywiście multi też nie obniży jak WIBOR spadnie. Bo i po co - przecież nie
    > ma konkurencji a kredyty Multi są obowiązkowe ;-)
    khem,khem. Biorąc pod uwagę reakcje banków na obnizki stóp procentowych,
    zwłaszcza szybkość obniżenie oprocentowania depozytów vs. szybkość
    obnizenie oprocentowania kredytów to jednak mogę powiedzieć że multi
    nie obniży jeśli wibor spadnie, nie szybko.
    A kredyt mieszkaniowy (czyli wieloletni na dużą kwotę )po zawarciu w
    pewnym sensie "jest obowiązkowy". Bo mimo wszystko przeniesienie kredytu
    nie jest takie proste. Zwracam uwagę, ze tu już _był_ przytaczany
    przypadek banku który dla nowych klientów miał istotnie niższce
    oprocentowanie niz dla starych.
    > Szkoda mojego czasu na dalszą dyskusję w tym stylu.
    >
    > K. Kowalski

    KJ