  • Data: 2003-02-12 11:35:25
    Temat: Re: Jaki kredyt hipoteczny polecacie na dzisiaj?
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > oprocentowany w
    > "Wyszczegać się
    > wielkość
    > jego
    >
    > Wot - demagogia! ;-) Kolega zapomniał dodać, że to działa W OBYDWIE strony.
    >
    > K. Kowalski

    Wszystko juz na ten temat zostało powiedziane we wiadomej dyskusji. Jeżeli masz
    jednak w dalszym ciągu inne zdanie, to ja je szanuję i nie zamierzam Ciebie
    obrażać. Tensor1.
    PS. Tylko jedno. Jak WIBOR rośnie to "Prezes" NATYCHMIAST podwyższy
    oprocentowanie,jak spada to juz tak się nie kwapi do obniżenia. Aktualnie
    ciągle tendencja spatkowa. Patrz www.money.pl