  • 11. Data: 2003-11-29 06:22:20
    Temat: Re: Jaki jest Bank Zachodni WBK ?? SUPER
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    >Nie ma na jego temat żadnych informacji na grupie...nie znam nikogo kto miałby tam
    założone konto....

    Bo wszystko już na ten temat napisano i wszyscy rozsądni uciekli. To bank dla
    masochistów. Mi została tam tylko KK VG, którą dość chwalę. Chciałem zmienić na take
    same Maestro (z takim samym limitem) bo weszło po tym jak dostałem VIZę i OCZYWIŚCIE
    muszę przejść raz jeszcze procedurę kredytową. Przy takich opłatach powinne być
    TANIE przelewy i DUŹO bankomantów.
    OBSŁUGA na poziomie automatów kasjerskich.
    Ostatnio awizowałem wypłatę USD i musiałem czekać 5 DNI ROBOCZYCH (w centrum
    Warszawy, nieduża suma).

    Stefanek

  • 12. Data: 2003-11-29 12:56:26
    Temat: Re: Jaki jest Bank Zachodni WBK ??
    Od: "gaper" <g...@W...pl>

    Użytkownik Pablo <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@8...210.125.162...
    > Jest drogi, ale dobry. Stabilny. Porzadny podglad przez inet. Dla mnie
    > jedyna powazna wada jest brak bankomatow poza oddzialami. Obsluge w
    > oddzialach czasem trzeba motywowac ;)
    > Pablo

    >Historię obecnie możesz obejrzeć tylko max z 3 miesięcy i to nazywasz
    "Porzadny podglad przez inet":-O.

    gaper

  • 13. Data: 2003-11-29 13:59:23
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Sat, 29 Nov 2003 13:56:26 +0100, gaper napisal/a:

    > Użytkownik Pablo <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:1...@8...210.125.162...

    > "Porzadny podglad przez inet":-O.
    Wpadek przez błedy obsługi jest zdecydowanie za duzo. Fakt zawsze to
    naprawiaja ale kłopot jest kłopotem.
    Chyba najdroższy bank z mozliwych.
    stara sie byc na czasie z wszelkimi nowinkami technicznymi w bankowosci i
    usług elektroniczne ma chyba najlepiej rozwiniete.
    Szybko działa pomoc przez skrzynke p...@b...pl
    Dziala tez raczenik klienta i także udziela pomocy.
    Oddzialy są ale ciezko znalezc taki który działa w weekendy o ile w ogole
    gdzies istnieje takowy.
    wyplaty bezpłatne tylko w bankomatach własnych.

    Krzysiek

  • 14. Data: 2003-12-01 11:12:25
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_go2.pl>

    Użytkownik "krzysiekL" (...)
    > Dziala tez raczenik klienta i także udziela pomocy.

    odpowiedzial mi dlaczego zlecenie stale ktore dawniej wykonywalo sie przed dniem
    wolnym (tak zaznaczylem jeszcze w WBK przy jego uruchamianiu) po wprowadzeniu
    nowego systemu zaczelo sie wykonywac tak: obciazenie rachunku w sobotę wysyłka w
    poniedzialek. Pan rzecznik odpisal mi ze dla wygody klientow niektore oddzialy
    pracuja w soboty - sprawdzilem w Warszawie takich nie ma.

    rachunek u nich juz zamknalem ale KK MC ze zdjeciem wlasnie wyrabiam, bo podglad
    internetowy na KK mi sie podoba
    *** blad ***

  • 15. Data: 2003-12-03 14:55:04
    Od: w...@o...pl

    > "Porzadny podglad przez inet":-O.

    Faktycznie z ciebie "gaper" bo standardowo mozna obejrzec historie z max 3
    miesiecy, ale masz tez mozliwosc wpisania zakresu dat od-do i moga to byc daty
    starsze niz 3 miesiace, ale widac dla niektorych to zbyt skomplikowane :-P

  • 16. Data: 2003-12-08 12:18:44
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Dzis bylem mile zaskoczony - zarazerwowalem sobie godzinke aby odwolac stale
    zlecenie. Niepotrzebnie. W przeciagu 5 min wyszedlem z banku zalatwiwszy
    wszytsko i nie musialem nawet ni pol druczku wypelnic :)

    Oby to bylo standardem a nie wyjatkiem od regoly :)

    --
    JaKi