  • 1. Data: 2003-11-28 11:13:37
    Temat: [wro][gdzie] konto firmowe dla sp. z o.o.??
    Od: "Robert Steward" <d...@o...pl>

    witam
    przewertowałem archiwum, rankingi, itp, itd....
    i nie potrafię dobrze znaleźć dobrego rozwiązania :-(

    potrzebuję założyć konto sp. z o.o.
    dwóch wspólników (ojciec i syn)
    wymagania wypłaty w okienku od 10.000,
    przelewy przez net

    dobrze wygląda oferta lukasa:-)
    blisko siedziby firmy,
    czynny do 19-20:-)
    tylko nie brak oferty dla firm
    choć pani z banku twierdzi że nie jest to przeszkodą
    bo do w/w celów mozna wykorzystywać konto osobiste

    proszę mnie oświecić i rozwieje moje wątpliwości
    Robert Steward

  • 2. Data: 2003-11-28 11:42:24
    Temat: Re: [wro][gdzie] konto firmowe dla sp. z o.o.??
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Robert Steward <d...@o...pl> wrote:
    > potrzebuję założyć konto sp. z o.o.
    > dwóch wspólników (ojciec i syn)
    > wymagania wypłaty w okienku od 10.000,
    > przelewy przez net

    Zobacz BZWBK pakiet niebieski lub KB lub DB PBC

  • 3. Data: 2003-11-28 14:32:47
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 28 Nov 2003 12:13:37 +0100, "Robert Steward"
    <d...@o...pl> wrote:

    >potrzebuję założyć konto sp. z o.o.
    >dwóch wspólników (ojciec i syn)
    >wymagania wypłaty w okienku od 10.000,
    >przelewy przez net
    www.bphpbk.pl - zaraz po referundum unijnym zakladli rachunki dla sp.
    z o.o. bezplatnie na rok, potem chyba 59,95 za miesiac. Zakrec sie tam
    i poczekaj na jakas promocje noworoczna czy inna :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 4. Data: 2003-11-29 13:29:40
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik WAM <n...@n...nopl.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:p...@4...com..
    .

    > www.bphpbk.pl - zaraz po referundum unijnym zakladli rachunki dla sp.
    > z o.o. bezplatnie na rok, potem chyba 59,95 za miesiac. Zakrec sie tam
    > i poczekaj na jakas promocje noworoczna czy inna :)

    Tylko uważaj w bphpbk na te promocje "rok gratis"...

  • 5. Data: 2003-11-29 19:36:09
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 29 Nov 2003 14:29:40 +0100, "corner" <c...@i...pl>
    wrote:

    >Tylko uważaj w bphpbk na te promocje "rok gratis"...
    Rozwin watek, na co dokladnie uwazac?

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 6. Data: 2003-11-29 22:48:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Robert Steward" <d...@o...pl> writes:

    > potrzebuję założyć konto sp. z o.o.

    > tylko nie brak oferty dla firm

    To chyba dobrze?

    > choć pani z banku twierdzi że nie jest to przeszkodą
    > bo do w/w celów mozna wykorzystywać konto osobiste

    ... jesli ktos chce "siedziec", to z pewnoscia.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 7. Data: 2003-12-11 13:39:15
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-28 12:13, Robert Steward wrote:
    > witam
    > przewertowałem archiwum, rankingi, itp, itd....
    > i nie potrafię dobrze znaleźć dobrego rozwiązania :-(

> [...]

    Możesz spróbować DB PBC - 35 zł/mies.
    przelew 1,50 zł (net), oprocentowanie kroczące do 1,5%, w zależności od
    sumy.
    Wypłaty gotówki czekiem - z prowizją. Brak VE, karta charge po 3 czy 6
    miesiącach.
    W przypadku, gdy reprezentacja nie jest jednoosobowa (czyli jest łaczna)
    odpada obsługa przez www - wtedy konieczny jest extra soft (600 zł
    licencja + ok. 60 miesięcznie)
    Brak przelewów zagranicznych przez www, sa oczywiście w pełnej wersji.
    Fajną i rzadko spotykana cecha DB PBC jest to, że przelew złozony z
    przyszła data w przypadku braku środków czeka na ich pojawienie się
    (system go nie wywala).
    Potwierdzenia operacji mozna drukować - system umozliwia to po
    stosunkowo krótkim czasie od złożenia dyspozycji.
    Kopii przelewów "z pieczatką" nie dostaniesz w dniu złożenia, dopiero
    nastepnego dnia.

    Generalnie polecam

    Pzdr: Catbert