  • 51. Data: 2002-03-07 13:55:20
    Temat: Re: Jaki bank zamiast BSK ?
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Mam male pytanie czy inne banki nie opuszczają tez III sesji.
    Mam konto w mBanku i puszczałem już 2 razy przelew (ostatnie moje przelewy)
    mimo puszczenia ich około godz 7:30 pieniadze wplynely dopiero w dniu nastepnym.
    Niech mnie ktos poprawi ale czy inne banki nie stosuja juz tej praktyki;))

    Pozdrawiam
    Bartek

    > A nie prościej wysłać z emaxa na ekonto (księgowane natychmiastowo), a potem
    > ekonta do inteligo ?

    > Czy zawsze przelew wyslany III sesją trafiał do Inteligo tego samego dnia ?
    Nie

  • 52. Data: 2002-03-07 13:59:59
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-07 at 14:55 i...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >przelewy)
    >mimo puszczenia ich około godz 7:30 pieniadze wplynely dopiero w dniu

    Puszczales z mBanku? W jakim kierunku? Ja przewaznie puszczam duzo pozniej
    i jeszcze mi sie nie zdazylo, zeby nie doszedl tego samego dnia. Szly do BSK i
    Lukasa.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 53. Data: 2002-03-07 18:44:58
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > np. mam w mBanku zdefiniowany przelew z emaxa na BSK. Jezeli puszcze go I
    > Eliksirem to nie zdarze go juz wyslac dalej przez BSKonline. Do tej pory

    A to są duże transfery ?
    Jeśli małe, to otwórz sobie w BSK linię kredytową (do wysokości planowanych
    przelewów) i problem sesji elixiru przestanie istnieć.
    Po prostu w trakcie dnia będziesz miał debet, który wyrówna się wieczorem.
    Żadnych kredytowych odsetek nie będzie.

  • 54. Data: 2002-03-07 18:48:13
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam male pytanie czy inne banki nie opuszczają tez III sesji.

    Oczywiście!!!
    Jeśli mogą, to pod byle pretekstem, idzie następnego dnia.
    BSK przynajmniej poinformował, że 3 sesji nie obsługuje.
    Inne bez pytania robią sobie "overnight", tak by odsetki zyskał bank, a nie
    klient
    Liderem takich praktyk są oba na P.

  • 55. Data: 2002-03-08 06:01:00
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > i jeszcze mi sie nie zdazylo, zeby nie doszedl tego samego dnia. Szly do BSK

    Mala pomylka (sprawdzilem dokladnie) byl to moj ostatni przelew.
    Wyslalem 17.01.2002 z EMAX(rano) i dotarł 18.01.2002 do BSK.
    Puszczam rzadko przelewy z mbanku (staram sie cos odlozyc :)) ).
    (stale uzywam BskOnline i HomeCash w BSK)

    Pzdr
    Bartek

  • 56. Data: 2002-03-08 06:37:56
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Chyba faktycznie jest sens pomyśleć nad modyfikacjami. Tym bardziej, że
    > lokacyjne mam (puste od dawna). Czy przelewając telefonicznie można życzyć
    > sobie potwierdzenia, które przyślą pocztą? Czy to działa tylko przy przelewach
    > zlecanych w oddziale (tak robiłem, to wiem)?

    Używam tylko przelewów telefonicznych. Należy za każdym razem poprosić o
    przesłanie potwierdzenia. Jeżeli zapomnisz o tym, to możesz zadzwonić po fakcie
    - też przyślą.

    Piotrek

  • 57. Data: 2002-03-08 11:20:45
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przelewów) i problem sesji elixiru przestanie istnieć.
    > Po prostu w trakcie dnia będziesz miał debet, który wyrówna się wieczorem.

    tyle ze za debet trzeba placic....
    Poza tym czasami sa to kwoty wieksze niz debet, ktory moglbym otrzymac..

    D.

  • 58. Data: 2002-03-08 11:23:06
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > Rozumiem Twoje obawy, ale zobacz: masz na ekoncie 0 zł. Kiedy
    potrzebujesz
    > przelac 12,50 to innego banku, to przerzucasz dokładną kwotę na ekonto, a
    > następnie wykonujesz przelew. Nikt Ci nie zmieni numeru konta docelowego.
    Po
    > operacji masz znowu puste ekonto.

    jezeli mam na emaxie docelowe ekonto to ktos wchodzac na moje konto moze
    przelac pieniadze na ekonto i tam majstrowac. Jak docelowe na emaxie mam ROR
    w innym banku to nikt tych pieniedzy mi nie ruszy, co najwyzej przeleje na
    moj ROR. Byc moze moje obawy sa przesadzone ale do tej pory moglem spokojnie
    robic transfery miedzybankowe wykorzystujac III Elixir w BSK. Teraz trzeba
    bedzie to obchodzic inaczej.

    D.

  • 59. Data: 2002-03-08 11:23:41
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > Rozumiem. Mając konto lokacyjne nie mam zleceń, a mając przedpłaconą
    wyciągam
    > bezpłatnie tylko w bankomatach BSK.
    > Mając BSK płacę dużo, ale mam zlecenia z potwierdzeniami oraz bezpłatne
    > wszystkie bankomaty w Polsce.

    jakie bezplatne wszystkie bankomaty w Polsce ??

    D.

  • 60. Data: 2002-03-08 11:57:15
    Od: "Maciek Kycler" <m...@p...onet.pl>

    > jakie bezplatne wszystkie bankomaty w Polsce ??

    Prestiżowy Lew - te typy tak mają...

    MaciejK