  • 1. Data: 2002-03-04 22:27:45
    Temat: Roznica miedzy oddzialami PKO BP
    Od: "Loud3r" <b...@p...fm>

    Sorki za powtorke ale bardoz mi zalezy na odpowiedz i czasie ..
    Chce zalozyc sobie superkonto w pko BP.Pytanko do grupowiczow. Czy jest
    roznica gdzie je otworze ,czy w danym oddziale bede mogl robic jakies
    szczegolne operacje czy cos w tym rodzaju ,czy po prostu to gdzie otwieram
    nie ma najmniejszego znaczenia ,a jesli ma jakies malutkie to jakie ? :PPP
    pzdr
    Radek

  • 2. Data: 2002-03-04 22:40:52
    Temat: Re: Roznica miedzy oddzialami PKO BP
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > nie ma najmniejszego znaczenia ,a jesli ma jakies malutkie to jakie ? :PPP

    Na razie jeszcze ma gdzie zalozysz. Ponoc od lipca juz nie bedzie takiego
    rozroznienia

  • 3. Data: 2002-03-05 07:00:08
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Loud3r" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Sorki za powtorke ale bardoz mi zalezy na odpowiedz i czasie ..

    Ani za pierwszym razem, ani teraz nie podales o jakie miasto chodzi...

> [...]
    > nie ma najmniejszego znaczenia ,a jesli ma jakies malutkie to jakie ? :PPP

    _Na_ogol_ jest tak, ze:
    - rachunki w PKO BP nie sa odmiejscowione tzn, ze przelew, wplate/wyplate na
    dysp. ustna, zlecenie stale zrobisz tylko w swoim oddziale, badz w jego
    ekspozyturach, badz we wszystkich oddzialach PKO BP w miescie - szczegoly
    zaleza od regionu
    - zawsze mozesz obejsc ten problem np. podpisujac dodatkowa umowe o
    realizacje zlecen na telefon, wtedy zlecenia stale zalatwiasz telefonicznie,
    ale przelewu tak nie zrobisz; przelew lub wplate gotowkowa mozesz wrzucic do
    bankomatu z funkcja depozytowa i tez nie musisz chodzic do swego oddzialu
    - swego rodzaju odmiejscowionym rachunkiem jest eSuperkonto w Oddziale
    Internetowym w Bydgoszczy - przelewy przez interenet i telefon lub WAP,
    wplaty i wyplaty na dysp. ustna w kazdej placowce PKO BP (zapewne za
    wyjatkiem tych budek dla ptakow zwanych agencjami PKO, nie sprawdzalem)

    Niedlugo (w polowie biez. roku?) wszystkie rachunki maja byc odmiejscowieone
    i po problemie. Ale i tak po Vise Classic zapewne bedziesz musial leciec co
    roku do swojego oddzialu (tak przypuszczam). VE przysylaja poczta wiec nie
    ma problemu.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2002-03-05 07:10:30
    Od: "burnt by the sun" <u...@s...plXXX>

    > roku do swojego oddzialu (tak przypuszczam). VE przysylaja poczta wiec nie
    > ma problemu.

    ja niedawno temu zkladalem superkonto i po pierwsza karte VE musialem
    przejsc sie do swojego banku - poczta jednynie przyslali pin
    + karteczke ,ze moaj karta czeka na moim odziale pko bp ....

  • 5. Data: 2002-03-05 08:39:01
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "burnt by the sun" <u...@s...plXXX> napisał w wiadomości

    > ja niedawno temu zkladalem superkonto i po pierwsza karte VE musialem
    > przejsc sie do swojego banku - poczta jednynie przyslali pin
    > + karteczke ,ze moaj karta czeka na moim odziale pko bp ....

    Zgadza sie.
    Za dwa lata wznowiona dostaniesz poczta.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-03-05 14:05:25
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    W tej chwili oddziały zgrupowane są w tzw. regiony. w ramach regionu możesz
    wszystko załatwić w dowolnym oddziale. Region ma się nijak do geografii,
    więc lepiej sprawdzić, które oddziały są w Twoim regionie. A może ePKO
    www.e.pkobp.pl
    Grzegorz Niedźwiecki