  • 1. Data: 2002-03-04 23:31:41
    Temat: Fortis Bank - analiza strategiczna
    Od: "todus" <t...@p...fm>

    Potrzebuje prace magisterska, dyplomowa lub projekt na temat analizy
    strategicznej/finansowej (SWOT, macierz BCG, bilans za 2001 r.) Fortis Banku
    aby moja przyjaciolka miala na czym sie oprzec przy pisaniu swej pracy
    magisterskiej.

    Za okazana pomoc stawiam dobre/duze piwo (do wyboru ;-))))) i cos jeszcze...

    Pozdrawiam:
    Todus
    t...@p...fm

  • 2. Data: 2002-03-04 23:38:52
    Temat: Re: Fortis Bank - analiza strategiczna
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    Banku
    > aby moja przyjaciolka miala na czym sie oprzec przy pisaniu swej pracy

    No a dlaczego konkretnie Fortisa - jak sie _tylko_ oprzec to moze na
    jakiegokolwiek innego banku, no nie? :)