  • 1. Data: 2002-03-05 07:19:22
    Temat: Jaki bank zamiast BSK ?
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    W zwiazku ze stale pogarszajaca sie oferta ING BSK planuje zmiane konta. Mam
    juz dosc "nowinek" w stylu pobranie oplaty za konto walutowe w pare dni po
    jej wprowadzeniu bez zadnych powiadomien w oddzialach, rezygnacje z III
    sesji Elixiru w BSKonline (chyba po to zeby forsa chociaz przez noc polezala
    na zalosnie oprocentowanym koncie), wprowadzenie oplat za przelewy dla
    starych uzytkownikow mimo ryczaltu comiesiecznego (porzadny jak bank chce
    zebym zmienil stary wariant konta na nowy to oferuje mi cos atrakcyjnego w
    zamian a nie dowala oplaty za stare konto zebym zmianil je na nowy wariant),
    rozumiem ze to "w trosce" o dobro starych, dobrych klientow... Przykladow
    mozna by mnozyc - a to wlekace sie jak flaki BSKonline, a to wypytywanie
    przez ten system o haslo co 2 minuty, a to brak podgladu w stan konta przez
    Internet bo go odlaczyli i jest aktualnie offline etc... Od czasu przejecia
    BSK przez ING jest coraz gorzej... Ale do rzeczy - interesuje mnie konto o
    nastepujacych parametrach:

    - stala, miesieczna ryczaltowa oplata w ramach ktorej mam:
    bezplatne przelewy (i sensowne podejscie do III Elixiru),
    dostep przez Internet (wydajny !),
    wyciagi papierowe raz w miesiacu,
    - oddzialy marmurowe (w celu wyplat wiekszej gotowki i wplat w kasie),
    - duzo wlasnych bezprowizyjnych bankomatow,
    - oprocentowanie obojetne,
    - jakas karta VE czy ME do bankomatu w sensownej cenie (10-15zl/rok),

    jestem ciekaw waszych propozycji.

    D.

  • 2. Data: 2002-03-05 07:49:30
    Temat: Re: Jaki bank zamiast BSK ?
    Od: "Piotr" <p...@p...com>

> [...]
    > - oprocentowanie obojetne,
    > - jakas karta VE czy ME do bankomatu w sensownej cenie (10-15zl/rok),

    tylko nie pisz ze NTG
    ja bym chcial takie nowe autko
    - aby mialo spalanie jak nowe dizle TDI
    - pelna elektryka i bezpieczenstwo
    - nie bylo awaryjne
    - nikt nie chcial go ukrasc
    - nie bylo japonskie czy niemieckie
    - serwis i czesci byly tanie
    - a cena samochodu byla podobna do punto

    a tak na powaznie to jesli masz konto w ING to pewnie mieszkasz gdzies w
    poludniowej
    Polsce tam poza ING i BPH z innych bankow masz tylko pekao i pko bp
    Wydaje mi sie ze tylko mozesz gorzej wdepnac - w wszystkich tych 4 bankach
    mialem
    badz mam konto - ale to jest moja prywatna ocena

  • 3. Data: 2002-03-05 08:00:25
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > - oprocentowanie obojetne,
    > - jakas karta VE czy ME do bankomatu w sensownej cenie (10-15zl/rok),

    Z tego samego powodu zrezygnowalem z uslug BSK i zdecydowalem sie na:
    mBank + Lukas + Maestro Przedplacone z BSK. Taka kombinacja daje Ci
    praktycznie wszystko czego chcesz. Bankomaty Euronet + BSK + BZWBK za free.
    Jesli chcesz papierowe przelewy, to e-konto pro w Lukasie zamiast e-konta,
    ale to juz jest platne 7pln/mies badz srednie saldo min 5000. Calkowity
    koszt tej kombinacji zamyka sie w kwocie 5pln za karte Maestro BSK (wazna
    rok), bez oplat miesiecznych i bez oplat za przelewy.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 4. Data: 2002-03-05 08:25:49
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Dave wrote:

    > - stala, miesieczna ryczaltowa oplata w ramach ktorej mam:

    7 PLN

    > bezplatne przelewy (i sensowne podejscie do III Elixiru),

    > dostep przez Internet (wydajny !),

    MS Windows only, IE mocno zalecany

    > wyciagi papierowe raz w miesiacu,

    nie ma; jest opcja generowania w systemia bankowości internetowej Pl@net
    i można je sobie ładnie drukować

    > - oddzialy marmurowe (w celu wyplat wiekszej gotowki i wplat w kasie),

    są, z tym że wypłaty każdej kasy przez bankomat.

    > - duzo wlasnych bezprowizyjnych bankomatow,

    wszystkie:-)

    > - oprocentowanie obojetne,

    4,5%

    > - jakas karta VE czy ME do bankomatu w sensownej cenie (10-15zl/rok),

    VE 10+12x1

    w roli głównej wystąpił E Pakiet w Fortis Bank Polska SA

    pzdr

    Tomek

  • 5. Data: 2002-03-05 08:34:03
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr" <p...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > mialem
    > badz mam konto - ale to jest moja prywatna ocena

    mam tez w okolicy pelno placowek BZWBK, jest tez Lucas. Chyba wystarczy zeby
    porownac oferty i zaproponowac cos sensownego ?

  • 6. Data: 2002-03-05 08:55:49
    Od: "Slawek Kos" <s...@i...net..pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W zwiazku ze stale pogarszajaca sie oferta ING BSK planuje zmiane konta.

    > Ale do rzeczy - interesuje mnie konto o
    > nastepujacych parametrach:
    >
    > - stala, miesieczna ryczaltowa oplata w ramach ktorej mam:

    9zl, 3zl dla studentow
    Token gratis...;-)

    > bezplatne przelewy (i sensowne podejscie do III Elixiru),

    OK/OK

    > dostep przez Internet (wydajny !),

    OK
    Dodatkowo bezproblemowy dostep przez WAP.

    > wyciagi papierowe raz w miesiacu,

    + 2zl/mc

    > - oddzialy marmurowe (w celu wyplat wiekszej gotowki i wplat w kasie),

    duuzo, najwiecej w Polszcze

    > - duzo wlasnych bezprowizyjnych bankomatow,

    duuzo, najwiecej w Polszcze (obecnie ok. 1500)

    > - oprocentowanie obojetne,

    7%, kapitalizacja miesieczna

    > - jakas karta VE czy ME do bankomatu w sensownej cenie (10-15zl/rok),

    VE 10zl na dwa lata, pierwsza gratis

    > jestem ciekaw waszych propozycji.

    eSuperkonto w PKO BP

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2002-03-05 09:11:43
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości

    > są, z tym że wypłaty każdej kasy przez bankomat.

    jakie sa dzienne limity wyplat ?

    > VE 10+12x1

    czyli 22/rok ?

    > w roli głównej wystąpił E Pakiet w Fortis Bank Polska SA

    czy nie ma wymaganego minimalnego miesiecznego wplywu ?

    D.

  • 8. Data: 2002-03-05 09:14:08
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@i...net..pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Dave" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 9zl, 3zl dla studentow
    > Token gratis...;-)

    > OK/OK

    lacznie z poprawnym ksiegowaniem przychodzacej III sesji ?

    > + 2zl/mc

    czyli juz 11zl/mc...

    > eSuperkonto w PKO BP

    troche mnie odstrasza fakt ze to PKO BP na sama mysl o staniu w ogromnych
    kolejkach...

    D.

  • 9. Data: 2002-03-05 09:17:07
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Mar 05, 2002 at 10:14:08AM +0100, Dave wrote:

    > troche mnie odstrasza fakt ze to PKO BP na sama mysl o staniu w ogromnych
    > kolejkach...

    Ponoc (MichalJ tak twierdzi) e-pko != pkobp jesli chodzi o te strone
    dzialalnosci.

    Ale jak to jest to pewnie tez troche od oddzialu zalezy.

    --

    --w

  • 10. Data: 2002-03-05 09:22:59
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Dave wrote:

    > jakie sa dzienne limity wyplat ?

    ZTCP to możesz ustawić na "brak limitu" zadzwoń 0800334455 i zapytaj

    > czyli 22/rok ?

    Z tym, że ja swoją dostałem gratis, bo była promocja, ale już chyba nie
    ma

    > czy nie ma wymaganego minimalnego miesiecznego wplywu ?

    300

    pzdr

    Tomek