  • 1. Data: 2002-08-14 20:50:17
    Temat: Jaki bank - konkurs ;-)
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Nagroda 1 gr ;-) platne juz dzis :-)

    Szanowni Państwo,
    *****. mając na względzie Państwa wygodę, już od jedenastu lat
    rozbudowuje sieć placówek na terenie całego kraju. Jednocześnie
    systematycznie rozszerza swoją ofertę, posługując sie nowoczesną techniką i
    metodami prowadzenia operacji bankowych.

    Obecnie Bank wymienia system informatyczny stosowany do obsługi Państwa
    rachunków na scentralizowany i nowoczesny system PROFILE. Jego głównym
    zadaniem jest usprawnienie obsługi. Zmiana systemu pozwoli także
    zaproponować Państwu lepszą ofertę produktową, przyspieszy wdrażanie
    elektronicznych kanałów dostępu do rachunku. Jedną z podstawowych korzyści
    z wprowadzenia tego systemu jest również tzw. odmiejscowienie rachunków,
    czyli możliwość pełnego dostępu do środków zgromadzonych na Państwa
    rachunku w macierzystym oddziale, w każdej placówce ****.

    System wprowadzany jest stopniowo i do końca 2002 roku powinien
    funkcjonować we wszystkich jednostkach. W tym samym czasie prowadzone będą
    dodatkowe szkolenia pracowników obsługi Klienta. Etapowe wprowadzanie
    systemu pozwala eliminować ewentualne błędy programowe tak, aby po
    całkowitej implementacji system działał bez zarzutu.

    Niestety, w początkowym okresie prowadzanie obsługi w oparciu o nowy program
    może powodowac wydłużenie czasu obsługi lub inne niedogodności spowodowane
    ewentualnymi awariami oraz mniejszym doświadczeniem pracowników Banku w
    obsłudze nowego systemu.

    Pragniemy zatem serdecznie przeprosić Państwa za wszystkie niedogodności i
    jednocześnie zapewnić, że pracownicy Banku dołożą wszelkich starań, aby
    zminimalizować pojawiające sie trudności.

    Mam nadzieję, że możemy liczyc na Państwa zrozumienie dla obecnej sytuacji.

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-08-14 21:04:02
    Temat: Re: Jaki bank - konkurs ;-)
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "paulos23" <NOSPAMpaulos23@.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > paulos23
    > 38114020040000310209331741
    > ;)

    zgadza sie - nagroda wyslana ;-)

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-08-14 21:04:19
    Od: "paulos23" <NOSPAMpaulos23@.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nagroda 1 gr ;-) platne juz dzis :-)

    Kredyt Bank S.A.

  • 4. Data: 2002-08-14 21:07:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

> [...]
    >
    > Obecnie Bank wymienia system informatyczny stosowany do obsługi Państwa
    > rachunków na scentralizowany i nowoczesny system PROFILE. Jego głównym

    rozsyła cos takiego BPH PBK
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-08-14 21:10:19
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > rozsyła cos takiego BPH PBK
    > *** blad ***

    blad :-) odp poprawna udzielil paulos23 - KB S.A.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-08-14 21:14:26
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <

    > blad :-) odp poprawna udzielil paulos23 - KB S.A.

    poszukam w papierach bo dawny PBK mi cos takiego przyslal juz jakis czas
    temu
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-08-14 21:18:54
    Od: "paulos23" <NOSPAMpaulos23@.pl>

    > zgadza sie - nagroda wyslana ;-)
    >
    > --
    > JaKi

    Dziękuję - doszło :)
    paulos23

  • 8. Data: 2002-08-14 21:26:42
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > poszukam w papierach bo dawny PBK mi cos takiego przyslal juz jakis czas
    > temu

    OK - ew beda 2 pierwsze miejsca ;-)

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2002-08-14 21:33:31
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <

    > OK - ew beda 2 pierwsze miejsca ;-)

    ciesze sie ;-))
    11209010241111100009600145
    *** blad ***

  • 10. Data: 2002-08-14 21:37:38
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > ciesze sie ;-))
    > 11209010241111100009600145

    Wysylam ale prosze o potwierdzenie ze PBJ maczal w tym palce - jak nie wysle
    windykatora :P

    --
    JaKi