  • 1. Data: 2002-08-14 19:24:02
    Temat: jak wyciac bankomat na wiecej kasy niz jest na koncie i na co debet pozwala?
    Od: W...@o...pl (Wiesiek)

    sie zastanawiam jak w temacie..

    gdzies cos slyszalem ze niektore bankomaty sa jakies tzw offlinowe i
    stany tam sa z poprzedniego dnia... wiec majac na koncie zero,
    bankomat pokazuje ze jest kasy mnostwo i mozna ja wybrac..

    ktos sie orientuje ktory inny bank ma rowniez takie prymitywne
    bankomaty zeby je mozna bylo wycinac na kase? (znaczy chodzi o
    niedopuszczalny debet - np ma sie dopuszczalnego 300 a wybiera sie z
    bankomatu 2300 :-) majac of course zero na koncie

    wiesiek

  • 2. Data: 2002-08-14 20:21:00
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "Wiesiek" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
    > bankomaty zeby je mozna bylo wycinac na kase? (znaczy chodzi o
    > niedopuszczalny debet - np ma sie dopuszczalnego 300 a wybiera sie z
    > bankomatu 2300 :-) majac of course zero na koncie

    znaczy sia - zwedzisz komus karte i zastanawiasz sie w ktorym bankomacie go
    okrasc do cna ?? bo nie sadze zebys sam sobie chcial kuku zrobic

  • 3. Data: 2002-08-15 06:23:27
    Od: W...@w...pl (Wiesiek)

    On Thu, 15 Aug 2002 18:43:32 +0200, No Name <v...@w...pl>
    wrote:

    >W Pekao SA wpłacając pieniądze elyksyrem albo w kasie, z bankomatu
    >będziesz mógł wyciągnąć dnia następnego i to nie z samego rana. ....

    >powinieneś dochowywać należytej staranności, ble, ble...
    >BIG BG też tak miał (jak z Millenium jeszcze nie sprawdziłem).
    >
    >Pzdr: Dogbert
    =============
    BIG Bank powiadasz - znaczy trzeba zalozcy konto w Millenium aby takie
    przekrety robic, czy gdzie?

    Jak sobie po ciuchu obliczylem , w pewnym warunkach i odpowidnia
    machloja :-) moge wyciagnac z bakomatu 2300 majac zero na koncie i
    tylko 300 dopuszczalnego debeciku :-)
    baardzo mi sie to spodobalo :-) dlatego pytam ktory inny bank pozwlala
    swoja prymitywnosci na takie numery :-)

    w te pedy zakladam konto w BigBanku :-)

    dzieki

  • 4. Data: 2002-08-15 13:22:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 14 Aug 2002 22:21:00 +0200, "krab" <d...@n...mam.konta.i
    juz> wrote:

    >znaczy sia - zwedzisz komus karte i zastanawiasz sie w ktorym bankomacie go
    >okrasc do cna ?? bo nie sadze zebys sam sobie chcial kuku zrobic

    Niektorzy sa tak "pomyslowi" ze robia takie rzeczy nawet na wlasne
    konto.
    A niektorzy sa nawet tak "inteligetni", ze mysla, ze w Internecie sa
    anonimowi, szczegolnie korzystajac z SDI :-)

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-08-15 16:43:32
    Od: No Name <v...@w...pl>

> [...]

    W Pekao SA wpłacając pieniądze elyksyrem albo w kasie, z bankomatu
    będziesz mógł wyciągnąć dnia następnego i to nie z samego rana.
    Podobnie, jeżeli dokonasz przelewu czyszczącego konto bankomat dowie się
    o tym z opóźnieniem, a wtedy wszystko zależy od limitu karty.
    Można by oskarżyć bank o poświadczenie nieprawdy w celu osiągnięcia
    korzyści majątkowej (stworzenie warunków do wykonania debetu i
    nakłanianie do tego faktu) - jednakże bank zasłoni się tym, że ty