  • 1. Data: 2002-08-14 16:08:46
    Temat: Wkurzylo mnie Multi w Poznaniu :-(
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    Mowa o CUF'ie przy Garbarach...

    Miałem okazję być tam kilka razy w ostatnim czasie i jest
    chyba coraz gorzej. Przyjęli panie stażystki i na wszystko się
    teraz czeka. Dzisiaj wchodze do oddziału - obsługiwany jest
    tylko jeden klient a niedysponentek widze 3 szt. + jakieś
    gość jeszcze się kręci... No i jedna mi mowi, ze musze isc
    tam do stanowisk zeby wplacic kase... no nic mysle sobie,
    chwile moge poczekac - stazystka zaproponowala zebym napil
    sie kawy - tyle tylko ze ani nie bylo smietanki (ok, ok...
    wytrzymam) to jeszcze cukru nie bylo czym wymieszac!!!
    - chyba, ze palcem albo karta jakas ;-) Tym bardziej mnie to
    wkurzylo bo podczas ostatniej wizyty zwrocilem im na to uwage!

    Mysle sobie - nic to - jakos wykorzystam ten czas i pytam
    czy jesli mam VE i VC i nie bede uzywal VE (ale chce sobie
    ja zostawic na wszleki wypadek dla wyplat z obcych
    bankomatow [stala oplata bez dodatkowego %]) to czy beda
    mi pobierali ten 1 zl miesiecznie czy nie. Zapytalem bo
    w lipcu nie uzywalem karty i nie naliczyli mi prowizji
    - nie widzialem czy przez przypadek czy faktycznie nie jest
    pobierana oplata za karte nie uzyta ani raz w miesiacu...
    Niestety moje pytanie okazalo sie byc zbyt trudne...
    Zadzwonilem na Multilinke i wynika z tego, ze chyba sie
    pomylili ze nie pobrali oplaty za lipiec :-))

    Sprobowalem jeszcze zapytac czy moze maja jakies firmowe
    teczki cobym mogl sobie te papierki od nich przechowac
    - nie, nie mamy, to trzeba we wlasnym zakresie... nic to,
    w innym CUFie pani sie az sumitowala, ze nie maja ale moze
    beda miec a teraz moze mi dac cos zastepczego...

    W koncu sie doczekalem obslugi... daje kobiecie dowod,
    mowie imie i nazwisko a ta ni stad ni zowad pyta o imie
    panienskie matki!!! (jeszcze raz: daje swoj dowod + wplacam
    pieniadze na swoje konto i siedze tuz przed nia!!!). Nie
    wiem czy to mialabyc jakas lekcja dla stazystki
    "o identyfikacji" - w koncu kurcze, chce wplacic pieniadze
    na swoje konto wiec to podejrzane... pewnie to nie ja i
    chce wplacic komus innemu... Zaparlem sie i nazwiska nie
    podalem, nich sobie wpisze pesel. Odparsknela, ze moze
    sie zdarzyc ze jest kilka osob o takim nazwisku - mam
    bardzo rzadkie nazwisko ale z wielka satysfakcja pogrzebala
    w kompie i znalazla mi kogos o takim samym...

    Potem jeszcze z wielka zacietoscia przywalila pieczatki
    na tych potwierdzeniach (3 kartki A4, jak gdyby sie nie
    dalo na polowie strony...). Ciekawy bylem jeszcze czy
    nie zacznie porownywac podpisow z karta wzorow... grrr :-)

    To sie rozpisalem ale sie wkurzylem, no :-)

    Czas wrocic do oddzialu na Marcinie - dalej mam i gorzej
    z parkingiem ale przynajmniej mili ludzie i nawet
    grupowiczow spotkac mozna ;-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2002-08-14 16:58:48
    Temat: Re: Wkurzylo mnie Multi w Poznaniu :-(
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Mowa o CUF'ie przy Garbarach...
    [ciach]

    I oto kolejny dowod, ze przyjaznosc banku w duzym stopniu zalezy od
    personelu w oddzialach.

  • 3. Data: 2002-08-14 17:52:15
    Od: c...@i...pl

    On Wed, 14 Aug 2002 18:58:48 +0200, "Rafal M"
    <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl> wrote:

    >Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > [ciach]
    >
    >I oto kolejny dowod, ze przyjaznosc banku w duzym stopniu zalezy od
    >personelu w oddzialach.

    Nic przecież nie jest idealne od początku. Dajcie temu Multi parę lat,
    to będzie dobrze, jeszcze parę to będzie super, i jeszcze parę a
    będzie jak w PKO :)

  • 4. Data: 2002-08-14 18:06:05
    Od: "Rafal M" <markii@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    Użytkownik <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > to będzie dobrze, jeszcze parę to będzie super, i jeszcze parę a
    > będzie jak w PKO :)

    LOL :)

  • 5. Data: 2002-08-15 09:14:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 14 Aug 2002 18:08:46 +0200, "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    wrote:

    >Mysle sobie - nic to - jakos wykorzystam ten czas i pytam
    >czy jesli mam VE i VC i nie bede uzywal VE (ale chce sobie
    >ja zostawic na wszleki wypadek dla wyplat z obcych
    >bankomatow [stala oplata bez dodatkowego %])

    A to od kiedy ?!
    Oplata za wyplaty z obcych bankomatow jest identyczna przy VE i VC -
    3%, min 4zł

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-08-15 09:16:31
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A to od kiedy ?!
    > Oplata za wyplaty z obcych bankomatow jest identyczna przy VE i VC -
    > 3%, min 4zł

    Tak wiem, znajomy mi tak powiedzial i sie dalem nabrac ale
    wczoraj wieczorem przegladnalem TOiP i jest dokladnie tak
    jak mowisz :-))) Tak wiec zastrzegam :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-08-15 12:02:50
    Od: "NatiNatiUgango" <k...@s...pl>

    > Tak wiem, znajomy mi tak powiedzial i sie dalem nabrac ale
    > wczoraj wieczorem przegladnalem TOiP i jest dokladnie tak
    > jak mowisz :-))) Tak wiec zastrzegam :-)

    Sorki Wilczek,

    moja wina...

    N.

  • 8. Data: 2002-08-15 12:22:23
    Temat: Prowizje kartowe :( [Re: Wkurzylo mnie Multi w Poznaniu :-(]
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > A to od kiedy ?!
    > Oplata za wyplaty z obcych bankomatow jest identyczna przy VE i VC -
    > 3%, min 4zł

    BTW. IMHO oplaty za pobieranie gotowki z tzw. bankomatow obcych sa bardzo
    wygorowane. Tak daleko, jak siegam pamiecia prowizja za takie zdarzenie
    wynosila 3% [oczywiscie nie we wszystkich bankach, zdarzaja sie wyjatki]. W
    1998 roku jak otwieralem rachunek w KB jego oprocentowanie bylo powyzej 15%,
    teraz jest to ok 1% [konto osobiste] lub 4% ekstrakonto. Prowizja za wyplaty
    wynosila wtedy 3% i teraz tez 3% [z wyjatkiem VE, 2%]. W innych bankach jest
    rowniez podobnie :(.
    Analogiczna sytuacja wystepuje w przypadku wiekszosci kart obciazeniowych,
    gdzie prowizja wynosi 1%. Ale tu juz jest nieco lepiej pojawiaja sie karty
    charge bez tej prowizji [MC Shell Pekao] lub baki rezygnuja z niej [VC
    Fortis Banku]. na szczescie nie musze korzystac z kart obarczonych prowizja
    od transakcji bezgotowkowej :).
    Hm... chyba nadszedl odpowiedni czas aby UOKiK ponownie przyjrzal sie
    oplatom zwiazanym z kartami ;).

    Maciej

  • 9. Data: 2002-08-15 13:05:43
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Sorki Wilczek,
    >
    > moja wina...

    :-)))

  • 10. Data: 2002-08-15 19:28:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Wilczek" <w...@a...net.pl> writes:

    > stazystka zaproponowala zebym napil
    > sie kawy - tyle tylko ze ani nie bylo smietanki (ok, ok...
    > wytrzymam) to jeszcze cukru nie bylo czym wymieszac!!!
    > - chyba, ze palcem albo karta jakas ;-)

    Bo kto to kawe slodzi?
    --
    Krzysztof Halasa