  • 11. Data: 2002-08-31 23:24:21
    Temat: Re: Jaki Bank
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > PKO BP
    > Darmowe zlecenia stale.

    Takie jak w Pekao S.A.? Czyli zmienna kwota i data?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 12. Data: 2002-09-01 06:43:32
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Maciej Loret <m...@p...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akrjm0$jt4$...@n...tpi.pl...
    > Witam.

    > Takie jak w Pekao S.A.? Czyli zmienna kwota i data?

    Data zmienna?
    To co jest stalego w takim "zleceniu stalym"?

    W PKO BP data jest stala a kwota moze byc zmienna (tj. np. TP SA przesyla
    rachunek do PKO BP a ten placi) lub stala.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2002-09-01 07:25:55
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Slawek Kos wrote:

    > Data zmienna?
    Powinna być, bo rachunki często nie przychodzą w tym samym okresie
    miesiąca. Tak jest w BZWBK, gdzie w "data" wpisywałem 3 lata temu
    "według daty płatności na rachunku".

    > To co jest stalego w takim "zleceniu stalym"?
    Odbiorca (np. TPSA, Energetyka) jest stały i procedura polegająca na
    przepisaniu kwoty z info od odbiorcy.

  • 14. Data: 2002-09-01 08:31:37
    Od: r...@p...onet.pl

    > Ta - ale olata za prowadzenie jest wyzsza niz w BZWBK ;)

    Ponoć w LUKASIE nie ma oplaty za prowadzenie e-konta, tak przynajmniej
    podawano w tescie e-bankow w "Komputer Swiat" nr14/2002
    strona 40.
    Pozdr. R.C.
    http://www.e-upr.org

  • 15. Data: 2002-09-01 08:44:32
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    <r...@p...onet.pl> wrote in message
    > Ponoć w LUKASIE nie ma oplaty za prowadzenie e-konta, tak przynajmniej
    > podawano w tescie e-bankow w "Komputer Swiat" nr14/2002
    > strona 40.

    e-konta nie, ale e-konto PRO 7zl, ale tez 0 zl jesli srednie saldo z
    lokatami > 5kPLN, dlatego zachecalem Cie, zebys wybral rodzaj konta,
    ktory Ci odpowiada, ale nie na postawie Komputer Swiat, tylko poczytaj u
    zrodla tutaj:

    http://www.lukas.com.pl/oferta_tabele_oplatiprowizji
    .asp

  • 16. Data: 2002-09-01 09:37:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik Robert <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aksfeh$n34$...@t...icpnet.pl...

    > Powinna być, bo rachunki często nie przychodzą w tym samym okresie
    > miesiąca. Tak jest w BZWBK, gdzie w "data" wpisywałem 3 lata temu
    > "według daty płatności na rachunku".

    Aaaa, rozumiec.
    OK. W PKO BP tez tak jest - wg daty na rachunku

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 17. Data: 2002-09-01 11:03:31
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Data zmienna?
    > To co jest stalego w takim "zleceniu stalym"?
    >
    > W PKO BP data jest stala a kwota moze byc zmienna (tj. np. TP SA przesyla
    > rachunek do PKO BP a ten placi) lub stala.

    A może być i data co miesiąc zmienna, jeśli coś zostanie stałe, np odbiorca
    :-)

    PKO BP ma wyjątkowo tolerancyjne darmowe zlecenia stałe.
    Czy jeszcze ktoś tak ma oprócz mbanku ???

  • 18. Data: 2002-09-01 12:11:25
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Janek wrote:

    > PKO BP ma wyjątkowo tolerancyjne darmowe zlecenia stałe.

    W moim zleceniu z BZWBK do TPSA zmienilo sie ostatnio wszystko: nr.
    rachunku odbiorcy (zindywidualizowanie rachunków), nr. rachunku nadawcy
    (wprowadzenie NRB w BZWBK). Zatem nic nie jest stałe ;) I faktycznie, NB
    jutro likwiduje to zlecenie wraz z rachunkiem w BZWBK.

  • 19. Data: 2002-09-02 07:25:02
    Temat: Re: Jaki Bank - Może KB
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: Robert:

    > Powinna być, bo rachunki często nie przychodzą w tym samym okresie
    > miesiąca. Tak jest w BZWBK, gdzie w "data" wpisywałem 3 lata temu
    > "według daty płatności na rachunku".

    Tylko jak zleciłem zapłatę za energię elektryczną to dostałem
    zawiadomienie z ZEWr, że mogą mi wyłączyć dostawy bo nie płacę im
    rachunków chociaż z konta pieniążki były ściągane.

    A co z Kredyt Bankiem? Może tam warto się przenieść?
    Piotrek

  • 20. Data: 2002-09-02 07:26:11
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>