  • 1. Data: 2002-08-30 13:53:22
    Temat: Identyfikacja posiadacza rachunku po numerze
    Od: i...@p...pl

    Prowadze dzialalnosc gospodarcza i mam konto w Telepekao24.
    Dostalem niespodziewany przelew z zaznaczeniem, ze chodzi
    o zaplate za fakture nr xxxx. Wszystko by bylo oczywiste
    gdyby nie to, ze ta faktura zostala wystawiona i oplacona
    ok 2 miesiace wczesniej. Teraz przyszedl przelew na kompletnie
    inna kwote i napewno nie z tej firmy, na ktora byla wystawiona
    faktura xxxx. Sprawa jest o tyle tajemnicza, ze w informacjach
    o przelewajacym jest tylko nr jego rachunku:
    Ponieważ nie musze ksiegowac tej wplaty (karta
    podatkowa) nie zasmiecalbym sobie glowy tą sprawą i oczywiście
    cieszyl się z forsy ale sprawa jednak mnie intryguje (może
    to resztki uczciwosci się we mnie odzywaja – „nie twoje nie bierz”
    J)
    i chciałbym ja wyjasnic. Jak znalezc wlasciciela rachunku ?
    Czy to w ogole możliwe dla zwyklego smiertelnika ?
    Sprawe probowalem wyjasniac w swoim banku ale „odbijali”
    mnie jak pileczke i w rzeczywistosci nic się nie dowiedzialem.

    Nie jestem tu stalym bywalcem wiec ewentualne odpowiedzi
    prosze przeslac rowiez na: i...@p...pl za co z gory dziekuje

    Jurek S

  • 2. Data: 2002-08-30 13:57:27
    Od: i...@p...pl

    Dodam tylko, ze numer tego rachunku to:
    21300004- 1809003- 27006- 013

    Jurek S

  • 3. Data: 2002-08-30 14:15:01
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    i...@p...pl wrote in news:26a7.00000e8b.3d6f78d2@newsgate.onet.pl:

    > nie bierz&#8221; J) i chciałbym ja wyjasnic. Jak znalezc wlasciciela
    > rachunku ? Czy to w ogole możliwe dla zwyklego smiertelnika ?

    Możesz np.:

    1. Oddać po prostu pieniądze przelewem na znany Ci numer konta.
    2. Wysłać tam przelew na 1 grosz i w tytule umieścić informację z prośbą
    o kontakt/wyjaśnienie - właściciel konta powinien to zobaczyć.
    3. Napisać/zadzwonić do banku; z numeru wynika, że jest to:

    Pełna nazwa banku VOLKSWAGEN BANK POLSKA SA
    Adres WWW http://www.vwbank.pl

  • 4. Data: 2002-08-30 14:15:34
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Dostalem niespodziewany przelew z zaznaczeniem, ze chodzi

    Zostaw tą kwotę na koncie,Ktoś się zgłosi.
    Może to ten, co w innym wątku opisuje swoje perypetie, z tym, że nie może
    odzyskać takiej kwoty

  • 5. Data: 2002-08-30 14:46:32
    Od: i...@p...pl

    > Możesz np.:
    > zadzwonić do banku; z numeru wynika, że jest to:
    > Pełna nazwa banku VOLKSWAGEN BANK POLSKA SA
    > Adres WWW http://www.vwbank.pl

    Dzieki.
    Zadzwonilem do banku i sprawe wyjasnilem.

    Pozdrawiam

    Jurek S