  • 21. Data: 2002-09-02 08:18:10
    Temat: Re: Jaki Bank - Może KB
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Piotr Solarz wrote:
    > Wiadomość napisana przez: Robert:

    > Tylko jak zleciłem zapłatę za energię elektryczną to dostałem
    > zawiadomienie z ZEWr, że mogą mi wyłączyć dostawy bo nie płacę im
    > rachunków chociaż z konta pieniążki były ściągane.

    W Poznaniu trzeba jeszcze osobiscie zawiadomic Energetyke (czy TPSA)
    osobiscie lub pisemnie o tym, zeby wysylali do Banku info do zlecenia.
    WBK tego nie robiło samo (3 lata temu, nie wiem jak teraz), natomiast
    ZTCW to PKO BP samo to robi.

  • 22. Data: 2002-09-02 08:33:00
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

> [...]
    > osobiscie lub pisemnie o tym, zeby wysylali do Banku info do zlecenia.
    > WBK tego nie robiło samo (3 lata temu, nie wiem jak teraz), natomiast

    Ano, niestety byłem zapobiegliwy i przynoszę im rachunki za EE osobiście
    do banku sobie biorąc kopię, że przyjęli. Są to faktury zbiorcze więc
    bank odwiedzam raz na kilka miesięcy z nowymi fakturami. A i tak mają
    kłopoty.

    Piotr

  • 23. Data: 2002-09-02 08:34:32
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Piotr Solarz wrote:

> [...]
    > osobiście do banku sobie biorąc kopię, że przyjęli. Są to faktury
    > zbiorcze więc bank odwiedzam raz na kilka miesięcy z nowymi

    Jeśli to BZWBK, to moje doświadczenie jest takie, że ze wszystkim mają
    kłopoty. Inni mają inne doświadczenia, zapewne zalezy od oddziału.

  • 24. Data: 2002-09-02 11:36:00
    Od: Piotr Solarz <s...@i...pan.wroc.pl>

    Wiadomość napisana przez: Robert:

    > Jeśli to BZWBK, to moje doświadczenie jest takie, że ze wszystkim mają
    > kłopoty. Inni mają inne doświadczenia, zapewne zalezy od oddziału.

    Tylko, że przed fuzją z WBK BZ chodził jak należy. Prowadzenie konta 0
    zł, zlecenie stałe 57 gr, sprawdzenie salda 0 zł i pomimo, że byli tani
    nie było do nich zastrzeżeń. Teraz jest jak piszesz. Pytanie co się
    stało. Przecież Poznaniacy niby słyną z gospodarności, a tu reraz taki
    bałagan.

    Piotrek

  • 25. Data: 2002-09-02 12:30:01
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    Piotr Solarz wrote:

    > Tylko, że przed fuzją z WBK BZ chodził jak należy. Prowadzenie konta 0
    > zł, zlecenie stałe 57 gr, sprawdzenie salda 0 zł i pomimo, że byli
    > tani nie było do nich zastrzeżeń. Teraz jest jak piszesz.

    Uzupełnię, że (były :) ) mój oddział BZWBK to pierwotnie WBK. Nie
    zauważyłem żadnych zmian w jakości obsługi po fuzji, przyznam też, że
    nie wyobrażam sobie, w czym jeszcze mogłoby się pogorszyć.

    > Przecież Poznaniacy niby słyną z gospodarności, a tu reraz
    > taki bałagan.

    Słyną może tak. Ale to tylko taki "mit miejski".

  • 26. Data: 2002-09-02 23:02:43
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Uzupełnię, że (były :) ) mój oddział BZWBK to pierwotnie WBK. Nie
    > zauważyłem żadnych zmian w jakości obsługi po fuzji, przyznam też, że
    > nie wyobrażam sobie, w czym jeszcze mogłoby się pogorszyć.

    A ja tradycyjnie powiem, ze moj oddzial to tez dawny WBK i zawsze
    byl ok :-)

  • 27. Data: 2002-09-03 07:43:06
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał

    > A ja tradycyjnie powiem, ze moj oddzial to tez dawny WBK i zawsze
    > byl ok :-)

    A cukier do kawy maja ? :-))))))))

  • 28. Data: 2002-09-03 17:53:37
    Temat: Re: Jaki Bank
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Data zmienna?
    > To co jest stalego w takim "zleceniu stalym"?

    Odbiorca ;)

    > W PKO BP data jest stala a kwota moze byc zmienna (tj. np. TP SA
    przesyla
    > rachunek do PKO BP a ten placi) lub stala.

    No to jak bys chcial zaplacic za gaz, gdy w zimie rachunek jest co 3
    tygodnie, a w lecie co 2 miesiace?
    Inna sprawa, ze nazwa "zlecenie stale" jest nienajszczesliwsze ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 29. Data: 2002-09-03 19:14:44
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 3 Sep 2002 19:53:37 +0200), "Maciej Loret"
    <m...@p...pl> był(a) napisał(a):

    >No to jak bys chcial zaplacic za gaz, gdy w zimie rachunek jest co 3
    >tygodnie, a w lecie co 2 miesiace?
    >Inna sprawa, ze nazwa "zlecenie stale" jest nienajszczesliwsze ;)

    Bo też się to nazywa PZ -- Polecenie Zapłaty

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 30. Data: 2002-09-04 05:53:28
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 03 Sep 2002 21:14:44 +0200, Tristan Alder
    <s...@p...onet.pl> wrote:

    >Bo też się to nazywa PZ -- Polecenie Zapłaty

    Nie. Mylisz polecenia zaplaty z zleceniem stalym na zmienna kwote.
    Funkcjonalnie sa podobne ale techniczny sposob ich realizacji rozny.
    Zlecenia stale na zmienna kwote opieraja sie na bezposendniej
    wspolpracy banku z firma (np. energetyka) i zwykle wprowadzane sa
    recznie, co wymaga odpowiedniej ilosci humanomatow, wiec sa w ofercie
    tylko klasycznych marmukow :-).
    Natomiast PZ to forma w pelni elektroniczna i opierajaca sie na
    ogolnym porozumieniu, do ktorego przystepuja banki i firmy, wiec zadne
    umowy bank-firma nie sa potrzebne.
    Inaczej mowiac PZ to przyszlosc, zlecenia stalo-zmienne prszeszlosc :)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl