  • 11. Data: 2002-06-25 08:26:17
    Temat: Re: Jaka najkorzystniejsza karta kredytowa - okres nieoprocentowany, oplaty itp.
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Artur O. <a...@n...wp.pl> wrote:

    > Nie do przebicia jest BZWBK IDEA Profit. Ma wszystkie zalety karty VC BZWBK
    > tylko jest za darmo. Wystarczy miec abonament w Idei i 1500 netto zarobkow.

    I masz gratis kłopoty z reklamacjami, brak uznania karty kwotą sporną po
    zgłoszeniu reklamacji oraz ograniczoną odpowiedzialnośc banku, która
    powoduje, że jeżeli złodziej natrzaska odpowiednio dużo, to bank część
    zapłaci - a resztę Ty.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 12. Data: 2002-06-25 09:00:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]

    > zgłoszeniu reklamacji oraz ograniczoną odpowiedzialnośc banku, która
    > powoduje, że jeżeli złodziej natrzaska odpowiednio dużo, to bank część

    Wlasnie. Ta ograniczona odpowiedzialnosc banku przy kartach wypuklych jest
    zbyt niska (nie tylko w bzwbk). Zeby mowic, ze dana karta jest w miare
    dobrze ubezpieczona to gorny limit odpowiedzialnosci musi byc na poziomie
    okolo 20-25k + 48h.
    I tak, przy kk bzwbk - limit 4k - to jest tylko 20 transakcji po 200zl lub
    26 po 150zl. A jak dobrze wiemy 'rekordzisci' potrafia zrobic 100-150
    transakcji dziennie !
    pzd

  • 13. Data: 2002-06-25 09:03:04
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 25, 2002 at 11:00:21AM +0200, Witek wrote:

> [...]
    > zbyt niska (nie tylko w bzwbk). Zeby mowic, ze dana karta jest w miare
    > dobrze ubezpieczona to gorny limit odpowiedzialnosci musi byc na poziomie

    Troche sie motasz w definicji. Dlaczego nie mozna uzywac stwierdzenia:

    odpowiedzialnosc klienta do 100zl lub do $50?

    Dlaczego tak byc nie moze?

    --

    --w

  • 14. Data: 2002-06-25 09:30:13
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Troche sie motasz w definicji.

    Ja mowilem o niezbednym minimum :-)) Chyba zgodzisz sie, ze nie mozna tutaj
    porownywac zwyklych kart do DC. Z citkiem to juz inna sprawa - w koncu to
    jest zwykla VC/MC.

    > Dlaczego nie mozna uzywac stwierdzenia:
    > odpowiedzialnosc klienta do 100zl lub do $50?

    To jest ideal do ktorego nalezy dazyc :-)) Tyle, ze na razie 'troche'
    drogi - DC, czy w 'tanszej' wersji kk citka.

    > Dlaczego tak byc nie moze?

    Pewnie moze, ale AFAIK te ubezpieczenia kart sa podobno strasznie drogie.
    Zobaczymy, co 'przyniesie' ustawa... -oczywiscie dla 'zwyklych' kart.
    pzd

  • 15. Data: 2002-06-25 09:39:22
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jun 25, 2002 at 11:30:13AM +0200, Witek wrote:

    > Pewnie moze, ale AFAIK te ubezpieczenia kart sa podobno strasznie drogie.
    > Zobaczymy, co 'przyniesie' ustawa... -oczywiscie dla 'zwyklych' kart.

    Ja tego naprawde nie rozumiem. Bierze taki czlowiek (nic do Ciebie
    personalnie) karte marki karta (cos jak wino marki wino) i jak potem
    go okradna (straci wzrok) to ma pretensje do banku (producentu napoju
    orzezwiajacego).

    Dlaczego nie mozna pomyslec wczesniej? Ktos tutaj pisal ze w pol
    godziny okradli go na tyle ze te wszystkie oplaty citkowe zwrocily sie
    od razu!

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-06-25 14:47:03
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik "Artur O." <a...@n...wp.pl> napisał:

    > Nie do przebicia jest BZWBK IDEA Profit. Ma wszystkie zalety karty VC
    BZWBK
    > tylko jest za darmo. Wystarczy miec abonament w Idei i 1500 netto
    zarobkow.

    8-O
    Od kiedy ona jest darmowa??
    Chyba że posiadasz Konto24 Prestiż?

    hosi

  • 17. Data: 2002-06-25 15:09:13
    Od: "Pawel Szewczyk" <p...@i...pl>

    Ja polecam BZWBK.
    Poza tym mozna do niej sie zalogowoac via internet

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Pawel Szewczyk

    p...@i...pl
    mobile: +48-501-588040
    Użytkownik Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:af7cub$fl2$...@n...onet.pl...

  • 18. Data: 2002-06-25 15:16:02
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Jestem uzytkownikiem VC Citi oraz VC BZWBK i musze przyznac, ze wiecej zalet
    obecnie ma ta druga poniewaz od niedawna BZWBK wprowadzil niemal identyczne
    warunki ubezpieczenia jak w Citi, a wciaz posiada dluzszy okres
    nieoprocentowany oraz nizsze oprocentowanie. Ponad to z VC Citi mialem raz
    niemila przygode bowiem splacilem kredyt, a wciaz nie moglem korzystac z
    dostepnego limitu. Zadzwonilem na infolinie i dowiedzialem sie, ze przelew
    nawet jesli przyszedl (pracownik nie mogl tego sprawdzic) to ksiegowanie moze
    zajac do 3 dni. Poza tym nie mialem wiekszych problemow z zadna z tych kart.

  • 19. Data: 2002-06-25 15:29:16
    Od: "hosi" <hosi@_usun_to_o2.pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <o...@m...oldfield.org.pl> napisał

    > I masz gratis kłopoty z reklamacjami, brak uznania karty kwotą sporną po
    > zgłoszeniu reklamacji

    Piszesz to na podstawie własnych doświadczeń czy "zasłyszanych"?

    hosi

  • 20. Data: 2002-06-26 08:57:25
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    zalet
    > obecnie ma ta druga poniewaz od niedawna BZWBK wprowadzil niemal

    LOL :-)))