  • 21. Data: 2002-06-26 09:17:29
    Temat: Re: Jaka najkorzystniejsza karta kredytowa - okres nieoprocentowany, oplaty itp.
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    hosi <hosi@_usun_to_o2.pl> wrote:

    > Piszesz to na podstawie własnych doświadczeń czy "zasłyszanych"?

    Na podstawie doświadczeń kolegi z pracy.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 22. Data: 2002-06-26 13:09:28
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > obecnie ma ta druga poniewaz od niedawna BZWBK wprowadzil niemal identyczne
    > warunki ubezpieczenia jak w Citi, a wciaz posiada dluzszy okres

    'niemal identyczne' oznaczają, że jeżeli złodziej natrzaska odpowiednio
    dużo transakcji w BZWBK, towłaściciel karty idzie w skarpetkach.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 23. Data: 2002-06-26 16:44:13
    Od: "Michal R. Hoffmann" <m...@k...org.pl>

    Michal Wisniewski wrote:

    > Witam,
    >
    > W jakim banku znajde aktualnie najkorzystniejsza karta kredytowa?
    > Najkorzystniejsza, znaczy dla mnie - mozliwie dlugi okres
    > nieprocentowanego kredytu, niski koszt roczny, bezprowizyjne
    > transakcje bezgotowkowe, dodatkowe ubezpieczenie, bezpieczenstwo.
    > Nie zamierzam otwierac RORu w tym banku, zarabiam srednio (wiec
    > odpadaja wszystkie Goldy i VIPy).
    > Slayszalem o dosc ciekawej ofercie LG Petro Banku jak i BZ WBK.
    > Ma ktos taka karte? A moze polecicie jeszcze inne?
    >
    > Pozdrawiam
    > Michal

    ja ostatnio dostałem z BBG VISA Millenium, o ile dobrze rozumiem, to jest
    to karta _kredytowa_. spłata zawsze 19 dnia kolejnego miesiąca (z
    możliwością bardzo lichwiarskiego spłacania jak kredytu), transkacje
    bezgotówkowe nieoprocentowane, o ile pamiętam odpowiedzialność bank bierze
    do 12 godzin wstecz od zgłoszenia. Z tym, że ja mam konto w BBG, nie wiem,
    czy można ją otrzymać nie posiadając konta w BBG lub w Millenium.

    pozdrawiam,
    --
    misiek

    *** Michal R. Hoffmann | <mailto:misiek@knm.org.pl> ***
    *** http://www.kki.net.pl/mis | -= member of: KNM, ZUKiH, HCKU =- ***
    ZUS zapewne niezaprzeczalnie można nazwać organizacją przestępczą,
    ale zorganizowaną w żadnym wypadku nie (C) Tristan Alder

  • 24. Data: 2002-06-27 08:34:05
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 26 Jun 2002 13:09:28 GMT, Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:

    >'niemal identyczne' oznaczają, że jeżeli złodziej natrzaska odpowiednio
    >dużo transakcji w BZWBK, towłaściciel karty idzie w skarpetkach.

    Niestety nie wlasciciel a _posiadacz_ karty :(
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl