  • 11. Data: 2005-08-11 14:15:35
    Temat: Re: Jak zamknąć rachunek w ING?
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Samotnik wrote:
    > Wysłałem wypowiedzenie umowy poleconym. Pani oddzwoniła, że fajnie że
    > tak sobie im pisemko wysłalem, ale ich to nie obchodzi i muszę przyjść
    > do oddziału. Tyle że oddział jest 400km od miejsca, gdzie mieszkam, a w
    > innym nie da się zamknąć rachunku. :( Co teraz? Rachunek nadal jest
    > aktywny.
    Wyślij do centrali. Po prostu.
    KJ

    --
    Rowery treningowe, siłownie, sprzęt sportowy
    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y

  • 12. Data: 2005-08-11 15:09:26
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 9 Aug 2005 21:54:01 +0000 (UTC), Samotnik
    <s...@W...samotnik.art.pl> wrote:

    >Umowa mówi coś w stylu "wypowiedzenie rachunku następuje w formie
    >pisemnej".
    No to skoro dopelniles wszystkich formalnosci wymaganych umowa (i masz
    potwierdzenie wyslania) to czym sie martwisz? :)

    WAM
    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum