  • 11. Data: 2007-10-18 10:28:16
    Temat: Re: Jak wydrukować potwierdzenie w mBanku zanim przelew zostanie zrealizowany?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Robert Wicik pisze:
    > Użytkownik "Rex" <w...@z...spamem> napisał w wiadomości
    >
    > Ale jak sobie wyobrażasz potwierdzenie przed dokonaniem przelewu ...
    > To byłoby poświadczenie nieprawdy.
    > Cierpliwości, po wyjściu przelewu będzie możliwość wydrukowania przelewu.

    Zgadza się, miałem na myśli "Potwierdzenie złożenia dyspozycji".
    Odkryłem dzisiaj, że mogę wydrukować potwierdzenie złożenia dyspozycji
    na rachunku w Lukas Banku. Fajnie, że coś takiego jest, bo to
    przyspiesza otrzymanie towaru od dostawcy o jedną dobę.

    --
    Pozdrawiam,
    Rex

  • 12. Data: 2007-10-18 10:31:39
    Od: Liwiusz <l...@p...onet.pl>

    Rex pisze:

> [...]
    > na rachunku w Lukas Banku. Fajnie, że coś takiego jest, bo to
    > przyspiesza otrzymanie towaru od dostawcy o jedną dobę.

    Jeśli kontrahent ufa komuś na tyle, że wydaje towar na podstawie
    potwierdzenia złożenia dyspozycji (którą potem można wycofać), to równie
    dobrze może uwierzyć ustnemu lub mailowemu zapewnieniu o złożeniu
    dyspozycji przelewu.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2007-10-18 23:14:00
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Liwiusz wrote:
    [...]
> [...]
    > potwierdzenia złożenia dyspozycji (którą potem można wycofać), to równie
    > dobrze może uwierzyć ustnemu lub mailowemu zapewnieniu o złożeniu

    Swoją drogą fajnie by było, jakby jakiś bank oferował taką funkcjonalność
    jaką ma poczta (ta z trąbką). Czyli zlecasz przelew chociażby o północy,
    kasa ci znika, masz od razu potwierdzenie przelewu...

    p. m.

  • 14. Data: 2007-10-19 07:19:12
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 19 Oct 2007 01:14:00 +0200, mvoicem <m...@g...com> wrote:

    >Swoją drogą fajnie by było, jakby jakiś bank oferował taką funkcjonalność
    >jaką ma poczta (ta z trąbką). Czyli zlecasz przelew chociażby o północy,
    >kasa ci znika, masz od razu potwierdzenie przelewu...

    a pozniej: "pomylilem sie w przelewie" i "o k*wa, jak wycofac
    przelew?"

    akurat wg mnie lepsza funkcjonalnoscia jest mozliwosc anulwoania
    przelewu.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 15. Data: 2007-10-19 10:06:25
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Cyb wrote:

    > a pozniej: "pomylilem sie w przelewie" i "o k*wa, jak wycofac
    > przelew?"

    no to 10 ostrzeżeń że przelew jest nie do cofnięcia i czy jesteś pewien. No
    i oczywiście jako dodatkowa funkcjonalnośc, nie coś *zamiast* tego co jest.

    > akurat wg mnie lepsza funkcjonalnoscia jest mozliwosc anulwoania
    > przelewu.

    ona też jest dobra, ale do czego innego :).

    Ostatnio drałowałem na pocztę żeby mieć natychmiastowe potwierdzenie wpłaty
    na konto urzędu, żeby móc je od razu wsadzić do koperty i wysłać razem z
    pismem. Chciałbym coś takiego móc zrobić nie oglądająć poczty "z
    trąbką" :).

    p. m.

  • 16. Data: 2007-10-19 10:11:31
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

> [...]
    > na konto urzędu, żeby móc je od razu wsadzić do koperty i wysłać razem z
    > pismem. Chciałbym coś takiego móc zrobić nie oglądająć poczty "z

    No to do tego masz na przykład Inteligo i jeszcze za dwa inne banki, nie?
    Uważam, że akurat to zagadnienie w mbanku jest rozwiązane optymalnie.

    marekz

  • 17. Data: 2007-10-19 10:44:25
    Od: Marx <m...@s...too.much.spam.write.to.newsgroup>

    Zgadzam sie
    sam niedawno zaplacilem za aukcje allegro, ale po wplacie cos mnie
    tknelo i zaczalem dokladnie analizowac opis aukcji. I okazalo sie ze
    wystawiony przedmiot w kategorii gforce nie byl wcale karta z chipsetem
    nvidia mimo ludzaco podobnej nazwy. Wiec szybciutko usunalem przelew i
    uniknalem oszusta
    Marx

  • 18. Data: 2007-10-19 20:28:08
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 19 Oct 2007 12:06:25 +0200, mvoicem <m...@g...com> wrote:

> [...]
    >na konto urzędu, żeby móc je od razu wsadzić do koperty i wysłać razem z
    >pismem. Chciałbym coś takiego móc zrobić nie oglądająć poczty "z

    nie kumam... po co od razu jednego dnia musiales wplacic pieniadze i
    wyslac list?
    przeciez jak dzis wyslesz kase po ostatniej sesji KIR, jutro
    wydrukujesz potwierdzenie, to na potwierdzeniu jest data realizacji
    dzisiejsza....
    a list nadany dzis po poludniu czy jutro rano i tak wyjedzie z poczty
    tak samo (o tej samej porze)...

    zakladam ze wysylasz list po poludniu, bo do 13tej to przelew nadany
    do 13tej wyjdzie i chyba wtedy tez da sie wydrukowac potwierdzenie
    (nie pamietam tego dokladnie).

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 19. Data: 2007-10-19 20:47:26
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Cyb wrote:

> [...]
    > przeciez jak dzis wyslesz kase po ostatniej sesji KIR, jutro
    > wydrukujesz potwierdzenie, to na potwierdzeniu jest data realizacji

    jutrzejsza.

> [...]
    >
    > zakladam ze wysylasz list po poludniu, bo do 13tej to przelew nadany
    > do 13tej wyjdzie i chyba wtedy tez da sie wydrukowac potwierdzenie

    Chcę wpłacić, wysłać i mieć z głowy. A nie pamiętać że za godzinę/dzień/dwa
    (jeżeli to akurat załatwiam w piątek) mam zerknąć czy już sesja poszła, jak
    poszła to wydrukować, wsadzić do koperty, zakleić, iść na pocztę.

    drugi przypadek:

    Musisz złożyć gdzies pełnomocnictwo.

    Wariant z mBankiem: robisz przelew opłaty skarbowej, czekasz aż "zejdzie
    sesja". Następnego dnia (lub tego samego ale po godzinie zamknięcia urzędu)
    drukujesz, idziesz złożyć pełnomocnictwo.

    Wariant z PP: idziesz na pocztę, odstoisz swoje, robisz wpłatę na konto (co
    cię kosztuje 3.5zł), idziesz do urzędu, składasz pełnomocnictwo jeszcze
    tego samego dnia.

    p. m.

  • 20. Data: 2007-10-20 16:14:55
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Cyb pisze:
> [...]
    > dzisiejsza....
    > a list nadany dzis po poludniu czy jutro rano i tak wyjedzie z poczty
    [...]

    Co do listu to nadany dzis po poludniu czy jutro to wyjdzie z poczty
    jutro ale dowod nadania ma date dzisiejsza. Czasem wlasnie ta data na
    liscie ma najwazniejsze znaczenie.
    Przy okazji OT ale jesli sie bardzo spieszymy a priorytety juz poszly to
    w placowkach obok urzedow przewozu poczty (przynajmniej we Wroclawiu)
    zwykly list priorytetowy wrzucony przed 20 i tak wyjdzie dzisiaj i
    praktycznie zawsze dociera na jutro.

    pozdrawiam