eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJak wydrukować potwierdzenie w mBanku zanim przelew zostanie zrealizowany? › Re: Jak wydrukować potwierdzenie w mBanku zanim przelew zostanie zrealizowany?
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jak wydrukować potwierdzenie w mBanku zanim przelew zostanie
    zrealizowany?
    Date: Fri, 19 Oct 2007 12:06:25 +0200

    Cyb wrote:

    > a pozniej: "pomylilem sie w przelewie" i "o k*wa, jak wycofac
    > przelew?"

    no to 10 ostrzeżeń że przelew jest nie do cofnięcia i czy jesteś pewien. No
    i oczywiście jako dodatkowa funkcjonalnośc, nie coś *zamiast* tego co jest.

    > akurat wg mnie lepsza funkcjonalnoscia jest mozliwosc anulwoania
    > przelewu.

    ona też jest dobra, ale do czego innego :).

    Ostatnio drałowałem na pocztę żeby mieć natychmiastowe potwierdzenie wpłaty
    na konto urzędu, żeby móc je od razu wsadzić do koperty i wysłać razem z
    pismem. Chciałbym coś takiego móc zrobić nie oglądająć poczty "z
    trąbką" :).

    p. m.