  • 21. Data: 2003-12-09 15:51:07
    Temat: Re: Jak wycisnac kase z zadluzonego...
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl> wrote:

    > To nazwisko mi sie kojarzy... Nie pamiętam tylko z którym bankiem... ;))

    Hehe, już wiem... i wiem też dlaczego kojarzyło mi się raczej
    negatywnie: PVGVONAX :(

    NP: Behemoth - "Grom"

    --
    Welcome...! to the elder ruins again
    The wind whispers beside the deep forest

  • 22. Data: 2003-12-09 16:09:51
    Od: "Wojciech" <f...@p...onet.pl>

    > No to jak nie korzystałeś, jak korzystałeś? A może nie korzystałeś, ale
    > napisałeś, że korzystałeś? W każdym bądź razie coś kręcisz...

    Wiesz, czasem wstyd się przyznać, że się było w bagnie :(

    Woj

  • 23. Data: 2003-12-09 16:31:53
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik amico_pl pisze:

    > Wedlug mnie takich firm powinno byc wiecej, gdyz tylko pomoga, zarowno
    > klientom bankow jak i bankom (moze banki powinny je posponsorowac).
    taaa
    IMHO skoro takie firmy istnieją, to widocznie jest na nie popyt.

    Dla mnie wygląda to jak żerowanie na ludzkiej niewiedzy i
    nieznajomości prawa.

  • 24. Data: 2003-12-09 16:40:15
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    my.home.or.workplace.pl...

    > Dla mnie wygląda to jak żerowanie na ludzkiej niewiedzy i
    > nieznajomości prawa.

    Moje dodatkowe spostrzeżenie ...

    Firmy takie obiecują załatwienie wszystkiego ... każdy wierzyciel padnie ci
    do kolan i będzie ciągnął jak rasowy odkurzacz ...
    Traf na twardziela ;> ... A gwarantuję ci, że lepiej było wpłacić kasę ,
    którą wyrzuciłes w tego typu firmy , na konto wierzyciela ... miałbyś
    większe szanse samemu się z nim ugadać ... a tak ... :

    1- wierzyciel dostaje pismo , w którym czyta, że jak nie pójdzie na układ
    (wymuszenie) oznaczać to będzie działanie na szkodę dłużnika (i tu powołanie
    się na kk ;>)
    2- Ty stoisz przed rozwścieczonym wierzycielem, który w imię prawa złoi cię
    jak się patrzy ...
    3- Grosz utopiłeś ... teraz nawet nie masz kasy na to by się w wódce utopić

    SP

  • 25. Data: 2003-12-09 19:54:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "amico_pl" <a...@g...pl> wrote in message

    > Drogi MK, przez przypadek to warto zebys sie douczyl, a dopiero pozniej
    > wypowiadal sie na forum finansowym.

    Drogi amico, wgybys sie troche douczyl to bys sie dowiedzial, ze klienta nie
    mozna wymazac ot tak sobie z bazy BIK. Wiedzial bys takze, to to co jest
    potoznie zwane "czarna lista", "lista nierzetelnych dluznikow" itp, nie ma
    nic wspolnego z BIK-iem. Jesli jakas firma, ktora ma pomagac dluznikom,
    obiecuje ze usunie ich dane z BIK-u i nie wie jaka jest roznica miedzy
    BIK-iem i MIG-BR, to dla mnie jest zupelnie jasne, ze chce naciagnac ludzi
    niezorientowanych wykotzystujac ich trudna sytuacje.

    > Wedlug mnie takich firm powinno byc wiecej, gdyz tylko pomoga, zarowno

    Oby jak najmniej... naciagaczy :).

    Maciej

  • 26. Data: 2003-12-10 06:56:42
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Stasio pisze:

    > Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    > wiadomości
    my.home.or.workplace.pl...

    > Moje dodatkowe spostrzeżenie ...

    [...]

    Doskonale to wyłuszczyłeś.
    Jednakże należałoby dodać, iż banki, szczególnie w przypadku, gdy na
    jednego windykatora przypada po kilkaset umów, a nawet po kilka
    tysięcy umów nie bardzo chcą się bawić w indywidualne podejście do
    dłużnika. Najprościej i najszybciej jest wypowiedzieć umowę, dać
    wniosek do sądu a następnie przekazać sprawę komornikowi.

    W sprawnej instytucji wszelkie pisma takie jak BTE i wniosek do
    komornika drukowane są przez system bankowy. Natomiast przy umowie
    ugody należałoby ją przygotować indywidualnie i jeszcze ją monitorować.

  • 27. Data: 2003-12-10 11:55:08
    Od: "Stasio Podróżnik" <d...@n...gazeta.pl>

    Użytkownik "jaszczur" <j...@a...at.reply-to.invalid> napisał w
    wiadomości
    my.home.or.workplace.pl...

> [...]
    > dłużnika. Najprościej i najszybciej jest wypowiedzieć umowę, dać
    > wniosek do sądu a następnie przekazać sprawę komornikowi.

    Wszystko co napisałeś jest prawdą oprócz jednego ;)

    Windykator jest w stanie obsłużyć około 750 umów miesięcznie i mieć jeszcze
    do nich indywidualne podejście ;)
    Nie pytaj...

    Pozdrawiam
    SP

  • 28. Data: 2003-12-10 17:20:39
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Wojciech" <f...@p...onet.pl> skribis:

    >Wiesz, czasem wstyd się przyznać, że się było w bagnie :(

    Ile jeszcze oszustw nam zaserwujesz?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 29. Data: 2003-12-11 07:56:18
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Stasio pisze:

    > Windykator jest w stanie obsłużyć około 750 umów miesięcznie i mieć jeszcze
    > do nich indywidualne podejście ;)
    Polemizowanie w tej sprawie z osobami odpowiedzialnymi
    byłoby zupełnie nie na miejscu :-)