  • Data: 2018-03-02 16:04:15
    Temat: Re: Jak to jest z tymi przelewami
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-03-02, z <...@...pl> wrote:

    [...]

    > Ja zwykły Kowalski informatyk z zawodu :-)
    > Rachunek mi się tu nie zgadza a konkretnie krzywe wzrostu prędkości
    > sprzętu i poziom linia bankowości.
    > A jak wiadomo kto stoi w miejscu ten zostaje w tyle :-)

    No dobrze. To jak zmieniło się koło przez ostatnie 2000 lat?
    Jakoś szczególnie bardzo? A może koło przestało być kołem, bo idea ma
    2000 lat? Jakieś olbrzymie postępy w zakresie kół zaobserwowałeś może?

    > Tu jest jakieś uzasadnienie ekspresy jeżdżą szybciej i nie stają na
    > wszystkich przystankach

    No i patrz, ekspresowe przelewy działają szybciej :P

    > Dalej nie rozumiesz że maszyny na których pracują banki przyśpieszyły o
    > kilkaset procent a system na to ani me ani be.

    Może i przyspieszyły, ale:
    a) kiedyś przelewy standardowe były płatne w standardzie (teraz w standardzie nie
    są)
    b) robimy więcej przelewów niż dajmy na to te 10 lat temu

    > A jak ktoś zauważy że można szybciej to mu kłodę pod nogi i opłatę

    Wiesz, my dopiero doszliśmy do etapu "darmowych przelewów", a Ty byś od
    razu chciał darmowe i szybkie. Pewnie i do tego z czasem dojdziemy.

    > Żałosne

    A Ty to niby co? Pracujesz na szybszych komputerach i nie zacząłeś jeszcze
    świadczyć usług informatycznych za darmo? Żałosne :P

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com