  • Data: 2018-03-03 16:40:59
    Temat: Re: Jak to jest z tymi przelewami
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie. Niespecjalnie. Na pracę programistów wpływa przede wszystkim rozwój
    oprogramowania
    > wysokopoziomowego _który to_ jest efektem udostępnienia coraz większej mocy.

    Myślisz że komputerami pracują tylko programiści. :-)
    Pracuję w detepie. Kiedyś gigowe pliki to był problem z obróbką i
    przesyłem. Dziś nie jest.

    Włącznie z szybkimi przelewami które kosztują
    > często mniej niż kiedyś przelewy tradycyjne (co skwapliwie pomijasz).

    Straszne i śmieszne jest że istnieją przelewy zwykłe które się wleką tak
    długo. WSTYD :-)

    > Nie odpowiedziałeś na pytanie. To robisz za darmo, czy nie?
    > Bo Twoim postulatem jest, że wraz z rozwojem bankowości coś Ci się
    > należy za darmo. No więc?

    Moi klienci mają więcej taniej szybciej z powodu postępu technicznego.
    Ja zarabiam porównywalnie do tego co kiedyś.

    U mnie jest postęp i XXI w. a w bankowości dupa zbita :-)