  • Data: 2018-03-02 21:01:41
    Temat: Re: Jak to jest z tymi przelewami
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 02 Mar 2018 20:05:18 +0100, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Nigdzie. NBP przelewa 10 mln z jego konta na konta banków, które są "na
    > plusie".

    Bank prowadzacy (NBP) konto przelewa z konta klienta (banku
    komercyjnego) pieniadze z wlasnej inicjatywy, bez dyspozycji klienta ?
    Moze sie czepiam, ale troche mi sie to kloci z pojeciem przelewu i
    banku. No dobra, moj sobie pobiera sam na splate karty czy kredytu ...

    > Banki, które są na minusie.

    A przelewa B 5mln, A przelewa C powiedzmy 4 mln, A przelewa D 1mln,
    A, B, C sa wyzerowane, ale D nie, wiec
    E przelewa D 3 mln, E przelewa F,
    G przelewa F, G przelewa H ...

    oczywiscie mozna, niewiele tych przelewow, ale lista ciagle rozna,
    kwoty z sufitu, podstawy brak (bo czemy niby A jest winny C 4 mln)
    ... nie lepiej powolac jeden wspolny rachunek - jedne banki tam wplaca
    nalezna kwote roznicy, inne otrzymaja.
    Rachunek sie zatytuluje "rozliczenia (z) KIR" i wszystko bedzie
    proste.

    J.