  • Data: 2018-03-02 15:55:00
    Temat: Re: Jak to jest z tymi przelewami
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale nie znaczy też, że nie jest w porządku.
    > Ty stawiasz tezę, ze nie jest, to weź to udowodnij, a nie "bo tak",
    > "bo ludzie tracą okazje życia" i inne podobne teorie.

    Ja zwykły Kowalski informatyk z zawodu :-)
    Rachunek mi się tu nie zgadza a konkretnie krzywe wzrostu prędkości
    sprzętu i poziom linia bankowości.
    A jak wiadomo kto stoi w miejscu ten zostaje w tyle :-)

    > No patrz, a dostawa w 2 dni kosztuje mniej niż dostawa w 1 dzień,
    > a najmniej kosztuje dostawa osobista. I tylko Ciebie to szokuje.
    > Tak samo przejazd ekspressem kosztuje więcej niż osobówką.

    Tu jest jakieś uzasadnienie ekspresy jeżdżą szybciej i nie stają na
    wszystkich przystankach

    > I przecież dostępną usługę przelewów błyskawicznych masz.
    > Z jakiej racji ktoś miałby Ci udostępniać taką usługę za darmo?
    > Gdyż, bo, Ty tak chcesz?

    Dalej nie rozumiesz że maszyny na których pracują banki przyśpieszyły o
    kilkaset procent a system na to ani me ani be.

    A jak ktoś zauważy że można szybciej to mu kłodę pod nogi i opłatę
    Żałosne