  • 31. Data: 2013-03-18 10:50:38
    Temat: Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maruda wrote:

> [...]
    > zabiera pod pachę swój telewizor i wyprowadza się do nowo kupionego
    > domu. Te 150% - zagwarantowane w konstytucji.
    > Co więcej - do pana A może przyjść pan B, rzucić mu na stół 150%
    > zadeklarowanej wartości domu i powiedzieć "wyp...alaj". Również zapisane
    > w konstytucji. Ten mechanizm zapewni deklarowanie rzeczywistych wartości.
    >
    > Jeśli dla mnie rozlatująca się chałupa ma szczególną wartość pamiątkową,
    > bo tam umarła moja babcia, to po prostu tę szczególną wartość pamiątkową
    > przeliczam na wymierną wartość złotówkową i wypełniam deklarację.

    Dobra wy..laj, ze swojej chałupy. Tylko dlatego, ze mnie na to stac.
    Jak kupisz nastepna, pomieszkasz rok i znowu cie wywale. Tylko dlatego
    ze cie nie lubie i mnie na to stac.
    A jak sie twoje dzieci beda pytaly dlaczego ciagle musza sie
    przeprowadzac zmieniac szkoly nigdy nie beda mialy stalych kolegow i
    kolezanek to powiedz im ze sam tak wymysliles.

    A tak przy okazji wartosci domu, w ktorym zmarla twoja babcia i ma dla
    ciebie wartosc sentymentalna bo tam sie wychowales i mieszkaja twoi
    rodzice. Wypierdalac, bo mnie na to stac.

    Wpiszesz, ze jest wart 10 mln zeby mi sie nie opłacało. Nie wpiszesz, bo
    cie nie stac na podatek.

    Zrobiles dwa bledne komunistyczne zalozenia.
    ze ludzie sa uczciwi i ze maja mniej wiecej po tyle samo pieniedzy.

  • 32. Data: 2013-03-18 11:23:10
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-18 10:50, witek napisał(a):
> [...]
    >
    > Zrobiles dwa bledne komunistyczne zalozenia.
    > ze ludzie sa uczciwi i ze maja mniej wiecej po tyle samo pieniedzy.

    Ludzie nie są równi. W różny sposób dają społeczeństwu i w różny sposób
    powinni korzystać z tego co społeczeństwo chce im dać. Minimum należy się
    każdemu, tylko z tego powodu, że jest. Ale więcej niż minimum trzeba
    osiągnąć wkładem w społeczeństwo. Jedynym sposobem wyrażania wartości
    są pieniądze. Jeśli Ciebie stać na wyp...enie kogoś z chałupy, to znaczy,
    że jesteś wartościowy dla społeczeństwa i trzeba Ci na to pozwolić.

    --
    TrzyLinie

  • 33. Data: 2013-03-18 11:25:13
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-18 10:50, witek pisze:

> [...]
    > przeprowadzac zmieniac szkoly nigdy nie beda mialy stalych kolegow i
    > kolezanek to powiedz im ze sam tak wymysliles.

    A Ty pomijasz, że nie każdy będzie chciał prezentować komuś połowę
    wartości domu, bo go na to stać, a tamtego nie lubi.

    Skoro witek mnie aż tak bardzo nie lubi, że chce zapłacić 50% więcej za
    moją chałupę, to chętnie biorę pod pachę mój telewizor i wyprowadzam się
    licząc po cichu ile zarobiłem na witka złych emocjach. Koniecznie
    wysyłam witkowi pocztówkę z nowego (lepszego o 50%) domu, aby go trochę
    podq..ić.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

  • 34. Data: 2013-03-18 11:31:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-18 11:25, Maruda pisze:

> [...]
    > licząc po cichu ile zarobiłem na witka złych emocjach. Koniecznie
    > wysyłam witkowi pocztówkę z nowego (lepszego o 50%) domu, aby go trochę

    Kurde, chciałbym tak podpaść Witkowi ;)

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2013-03-18 11:43:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 18 Mar 2013 07:13:50 +0100, w
    <5146b09b$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>, Maruda <m...@n...com>
    napisał(-a):

> [...]
    > w konstytucji. Ten mechanizm zapewni deklarowanie rzeczywistych wartości.

    Ale generalnie to wszyscy zdrowi?

  • 36. Data: 2013-03-18 11:51:39
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Marcepan" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    Poszła na rynek taka plotka, że banki mają być zamknięte być może nawet do
    końca tygodnia oraz że Cypr będzie rozważał powiedzenie bye bye
    Eurozwiązkowi i wzięcie pomocy od Rosji/Gazpromu. :)

    W to zamknięcie banków do piątku trudno uwierzyć, ale w to drugie czemu
    nie...

  • 37. Data: 2013-03-18 12:37:23
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu niedziela, 17 marca 2013 00:03:03 UTC+1 użytkownik Zbynek Ltd. napisał:

    > eeee... w raju podatkowym na Cyprze? ;-)

    spodziewam sie wzrostu zainteresowania lokowaniem srodkow w Szwajcarii, nawet drobni
    ciulacze bede szukac sposobu by tam przeniesc srodki...

  • 38. Data: 2013-03-18 12:58:37
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2013 08:53:12 UTC+1 użytkownik Maruda napisał:
    > A te usługi państwa
    > redukować do niezbędnego minimum. Przecież poza armią, policją, sądami,
    > drogami krajowymi - państwo nie jest do niczego więcej potrzebne. To
    > pasożyt, nowotwór.

    czepialstwo OT:
    infra to nie tylko drogi!!!
    niesttey u nas panuje taki poglad i konczy sie to tak, ze PKP PLK jest spolka prawa
    handlowego i infra kolejowa ma utrzyymywac sie z tego co placa przewoznicy (czyli my)
    ..zamiast zrobic cos na wzor GDDKiA...a potem narzekamy ze kolej w Polsce jest do
    niczego....

  • 39. Data: 2013-03-18 16:59:18
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-03-18 12:37, Krzysiek pisze:
    > spodziewam sie wzrostu zainteresowania lokowaniem srodkow w Szwajcarii

    Niedawno depozyty miały tam ujemne oprocentowanie... czyżby coś się
    zmieniło?

  • 40. Data: 2013-03-18 17:55:51
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > W to zamknięcie banków do piątku trudno uwierzyć, ale w to drugie czemu
    > nie...

    Przecież banki po otwarciu zostaną ogołocone do zera a jeśli nie będą miały
    tyle gotówki to ich kierownicy będą przymuszeni do świadczeń w naturze.

    Rosyjskie okręty skierowały się na morze Śródziemne
    9310,Rosyjskie_okrety_wracaja_na_Morze_Srodziemne__J
    ak.html