  • 41. Data: 2013-03-18 18:27:15
    Temat: Re: Metoda polska vs cypryjska Re: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    TrzyLinie wrote:

    > Ludzie nie są równi. W różny sposób dają społeczeństwu i w różny sposób
    > powinni korzystać z tego co społeczeństwo chce im dać. Minimum należy się
    > każdemu, tylko z tego powodu, że jest. Ale więcej niż minimum trzeba
    > osiągnąć wkładem w społeczeństwo. Jedynym sposobem wyrażania wartości
    > są pieniądze. Jeśli Ciebie stać na wyp...enie kogoś z chałupy, to znaczy,
    > że jesteś wartościowy dla społeczeństwa i trzeba Ci na to pozwolić.

    ja sie z tym nie zgadzam
    pewnych wartosci nie da sie przeliczyc na pieniadze.

  • 42. Data: 2013-03-18 18:29:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Maruda wrote:

    > A Ty pomijasz, że nie każdy będzie chciał prezentować komuś połowę
    > wartości domu, bo go na to stać, a tamtego nie lubi.

    Nie pomijam tylko zwracam uwage, ze takie przypadki sa.

    > Skoro witek mnie aż tak bardzo nie lubi, że chce zapłacić 50% więcej za
    > moją chałupę, to chętnie biorę pod pachę mój telewizor i wyprowadzam się
    > licząc po cichu ile zarobiłem na witka złych emocjach.

    jak jestes samotnym kawalerem. nie ma sprawy.
    Ale jak bedziesz pod pache musial zabrac telewizor starszych rodzicow to
    moze wtedy zauwazysz problem.

    Koniecznie
    > wysyłam witkowi pocztówkę z nowego (lepszego o 50%) domu, aby go trochę
    > podq..ić.

    jak wyzej.
    chodzi o to, ze nie ciebie jednego bedzie to dotyczyc.

  • 43. Data: 2013-03-18 18:31:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Liwiusz wrote:

    > Kurde, chciałbym tak podpaść Witkowi ;)

    Nie ma sprawy, poczekam az twoi rodzice beda schorowani, nie mogli sie
    ruszac i wowczas sie do ciebie zglosze.

  • 44. Data: 2013-03-18 19:15:53
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    Co więcej - do pana A może przyjść pan B, rzucić mu na stół 150% ...

    Masz córkę, albo żonę?
    Na ile wyceniasz przyjemność obcowania?
    Przykład może drastyczny, jednak pokazując jak łatwo złamać jedno z praw
    zagwarantowanych w Konstytucji.
    Akurat Ty chcesz zezwolić na łamanie innego, ale co za różnica...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 45. Data: 2013-03-18 19:16:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-18 18:31, witek pisze:

    > Nie ma sprawy, poczekam az twoi rodzice beda schorowani, nie mogli sie
    > ruszac i wowczas sie do ciebie zglosze.

    Nie ma takiego człowieka, którego nie można przewieźć, dysponując
    odpowiednią sumą.

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2013-03-18 19:49:23
    Od: assembea <a...@i...pl>

    > Nie ma takiego człowieka, którego nie można przewieźć, dysponując
    > odpowiednią sumą.

    Nie mierz innych swoją miarą.

  • 47. Data: 2013-03-18 20:50:34
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-03-16 22:14, Marcepan pisze:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13574573,Cypr__k
    olejki_do_bankomatow_na_wiesc_o_warunkach_pakietu.ht
    ml

    > Oprocentowanie depozytów do 100 tys. euro - 6,75 proc., a powyżej 100
    > tys. euro - 9,9 proc.

    pytanie - z firmowych kont też będą ściągać? bo np. ja na początku roku
    mam stratę, na koncie mam na plusie m.in. dlatego że płacę prywatną
    kartą kredytową, mam limity 30-dniowe u kontrahentów, co zarobię to leży
    na koncie i czeka do odpowiedniej daty (zusy do 15-go, podatki do 20 i
    25-go, do tego faktury zakupowe i karta kredytowa obciążana co miesiąc
    na kilka tysięcy) Rozumiem że jak bym żył teraz na Cyprze to byłbym z
    tego powodu poszkodowany, bo nagle miałbym kilka procent więcej do spłaty?

    Lukasz

  • 48. Data: 2013-03-19 07:36:25
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-18 19:15, WOJO pisze:
> [...]
    > zagwarantowanych w Konstytucji.
    > Akurat Ty chcesz zezwolić na łamanie innego, ale co za różnica...

    Rozumiem, że jeśli to prawo łamie urzędnik ("pójdzie tędy autostrada,
    bierz tę jałmużnę (70% wartości rynkowej domu w którym się urodziłeś,
    umarła Twoja babcia, żyją Twoi schorowani rodzice) i WYPIERDALAJ")
    - to wszystko Twoim zdaniem jest w porządku?

    Zmiana konstytucji np. w zakresie ekstradycji pod naciskiem zewnętrznych
    organizacji też jest w porządku? No to bądź spokojny, że jak będzie
    trzeba np. ratować pogłowie ludzkiego bydła np. we Francji, to Twoja
    córka dostanie jak najbardziej konstytucyjny nakaz wyjazdu i prokreacji.

    Znam (z pobieżnej relacji) przypadek, gdzie urzędnik powiedział
    właścicielowi nieruchomości "pójdzie tędy autostrada, nie wolno panu tu
    inwestować, budować, rozbudowywać" - i tak to trwa już 20 lat.
    Autostrady czy odszkodowania ni widu, ni słychu.

    Na marginesie, w ramach przywracania określeniom właściwych znaczeń:
    O ile jaśniejsze stały by się prasowe (i nie tylko) opisy, gdyby
    sformułowanie "interes społeczny" zastąpić właściwszym "urzędniczy
    przekręt", a "ważny interes społeczny" -> "gruby urzędniczy przekręt".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 49. Data: 2013-03-19 08:22:03
    Od: m <m...@g...com>

    On 16.03.2013 22:14, Marcepan wrote:
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13574573,Cypr__k
    olejki_do_bankomatow_na_wiesc_o_warunkach_pakietu.ht
    ml

    Ta cała historia mnie natchnęła do tego, żeby w końcu zainteresować się
    złotem (w sensie fizycznym metalem).

    Tylko ... gdzie to się kupuje? Czy kasy NBP lub Alior to jest dobre źródło?

    p. m.

  • 50. Data: 2013-03-19 08:44:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Zobacz u Slomskiego - https://www.monety-inwestycyjne.pl/