  • 1. Data: 2013-03-16 22:14:25
    Temat: Jak szybko potrafisz wypłacić pieniądze z banku?
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,13574573,Cypr__k
    olejki_do_bankomatow_na_wiesc_o_warunkach_pakietu.ht
    ml

    Oprocentowanie depozytów do 100 tys. euro - 6,75 proc., a powyżej 100 tys.
    euro - 9,9 proc.

  • 2. Data: 2013-03-16 23:01:34
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 16-03-2013 22:14, Marcepan pisze:

> [...]
    ml

    > Oprocentowanie depozytów do 100 tys. euro - 6,75 proc., a powyżej 100

    Po takim manewrze to już bym wolał w skarpecie trzymać. Zresztą
    podejrzewam, że na Cyprze też tak zaczną robić i banki dostaną po tyłku.
    Ludzie będą się bali trzymać tam kasę, bo nie wiadomo ile jeszcze sobie
    wezmą.

  • 3. Data: 2013-03-16 23:25:07
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu sobota, 16 marca 2013 22:14:25 UTC+1 użytkownik Marcepan napisał:
> [...]
    ml

    > Oprocentowanie depozytów do 100 tys. euro - 6,75 proc., a powyżej 100 tys.

    Chyba opodatkowanie?
    Ja pierniczę! Jak w ogóle coś takiego jest możliwe? Opowiada się ludziom o jakimś
    gwarantowaniu depozytów przez państwo a tu taki numer...
    Ciekawe kiedy u nas na to wpadną.

  • 4. Data: 2013-03-16 23:27:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Hołda wrote:
> [...]
    > Ja pierniczę! Jak w ogóle coś takiego jest możliwe? Opowiada się ludziom o jakimś
    gwarantowaniu depozytów przez państwo a tu taki numer...

    Nie wiem, ale wole zeby moje pieniadze tego niedoczekały.
    Jutro wszystkie lokaty lądują w bardziej bezpiecznym kraju.

  • 5. Data: 2013-03-17 00:03:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witek napisał(a) :
> [...]
    >>

    > Nie wiem, ale wole zeby moje pieniadze tego niedoczekały.
    > Jutro wszystkie lokaty lądują w bardziej bezpiecznym kraju.

    eeee... w raju podatkowym na Cyprze? ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2013-03-17 00:25:36
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Marcepan" <b...@t...maila> napisał w wiadomości
> [...]
    ml

    > Oprocentowanie depozytów do 100 tys. euro - 6,75 proc., a powyżej 100 tys.

    A mnie ciekawi coś innego: powiedzmy, że jestem winny mojemu
    pięknemu państwu mln euro podatku. Rzeczoną sumę trzymam na
    koncie, żeby w poniedziałek zapłacić przelewem. A tu w niedzielę
    cap! - państwo zawija 100k. Nie mam jak zdobyć brakującej sumy.
    Czy mogę powiadomić US, że 100k poszło już innym przelewem,
    czy też zostanę z długiem i komornikiem na karku?

  • 7. Data: 2013-03-17 00:34:41
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    Chodzi o to co fizycznie można zrobić gdy tak się składa przypadkowo,
    dowiadujesz się o tym w sobotę rano, po weekendzie jest święto państwowe, a
    po 3 dniach już pozamiatane i masz 10% mniej na koncie.

    W czasie kryzysu, w październiku 1980, PKO zablokowało konta oszczędnościowe
    i można z nich było wypłacić jedynie 2000 zł/miesiąc. Niby uczciwiej.
    Mniejsze złodziejstwo ale po kilku miesiącach oszczędności w 100% zjadła
    inflacja.

  • 8. Data: 2013-03-17 00:54:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Zbynek Ltd. wrote:

    > eeee... w raju podatkowym na Cyprze? ;-)

    tam jest raj podatkowy, a nie bankowy.

  • 9. Data: 2013-03-17 07:34:14
    Od: m <m...@g...com>

    On 16.03.2013 22:14, Marcepan wrote:
> [...]
    ml

    > Oprocentowanie depozytów do 100 tys. euro - 6,75 proc., a powyżej 100

    Podejrzanie mało o tym się pisze. Wczoraj w radio usłyszałem, próbowałem
    wygooglać i wiele więcej ponad to co usłyszałem nie było.

    Jaki jest background tej historii? Czy to wprowadzili nagle, bez
    jakiegoś vacation legis?

    p. m.

  • 10. Data: 2013-03-17 08:02:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-03-17 07:34, m pisze:
    > nagle, bez jakiegoś vacation legis?

    Tak, powinno być VL: "Obywatele, wypłacajcie pieniądze, za tydzień
    zabierzemy wam 10%" :)

    To jest skandaliczna decyzja, która będzie miała poważne konsekwencje w
    całej Europie. Ale też optymistyczna - pokazuje jak bardzo Europa jest
    pod ścianą i jak bardzo aparat ucisku nie ma już pieniędzy.

    --
    Liwiusz