  • 1. Data: 2013-03-17 10:09:55
    Temat: Średnie oprocentowanie lokat
    Od: Małamissss <m...@g...com>

    Jakie jest teraz średnie oprocentowanie lokat ?? Macie nadzieje że
    powrócą jeszcze 6, 7% ??

  • 2. Data: 2013-03-17 10:21:33
    Temat: Re: Średnie oprocentowanie lokat
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Małamissss wrote:
    > Jakie jest teraz średnie oprocentowanie lokat ?? Macie nadzieje że
    > powrócą jeszcze 6, 7% ??

    do 100 tys. euro - 6,75 proc., a powyżej 100
    tys. euro - 9,9 proc.
    w grecji :)

  • 3. Data: 2013-03-17 10:57:51
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 17-03-2013 10:21, witek pisze:

    > do 100 tys. euro - 6,75 proc., a powyżej 100
    > tys. euro - 9,9 proc.
    > w grecji :)

    Gdzie? :P

  • 4. Data: 2013-03-17 11:27:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    szod wrote:

    > Gdzie? :P

    hmm, a moze ja kurde wizjoner jestem :)

  • 5. Data: 2013-03-17 13:06:37
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2013-03-17 10:09, Małamissss pisze:
    > Jakie jest teraz średnie oprocentowanie lokat ?? Macie nadzieje że
    > powrócą jeszcze 6, 7% ??

    Na porządny fundusz akcyjny daj to zarobisz więcej przez najblizsze 2
    lata.. Nie opłaca się na lokatę. Dopóki Belka nie podwyższy stóp
    procentowych, nie lokuj w banku.

  • 6. Data: 2013-03-17 13:56:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Małamissss" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > Jakie jest teraz średnie oprocentowanie lokat ?? Macie nadzieje że powrócą
    > jeszcze 6, 7% ??

    Zalezy od banku, ale ok 4,5-5,5% na krotsze terminy.
    czy wroca? To nie sa poziomy niewyobrazalne. Wystarczy, ze PLN gwaltownie
    sie oslabi i stopy pojda do gory. Czy to jest niewyobrazalne, raczej nie, bo
    Polska zadluza sie na potege a dlug laduje w zagranicznych rekach. Stad
    gwaltowne wycofywanie kapitalu jest calkiem mozliwe. Przyspieszyc to moga
    masowe strajki i protesty na ulicach, chyba tego czynnika zachodni
    spekulanci na razie nie doceniaja, pozyjemy, zobaczymy...

  • 7. Data: 2013-03-17 17:45:16
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > do 100 tys. euro - 6,75 proc., a powyżej 100
    > tys. euro - 9,9 proc.
    > w grecji :)

    Grecja to nie Cypr, zreszta oni chyba jeszcze sa w stanie wojny...

  • 8. Data: 2013-03-17 19:09:35
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-17 13:06, xxx pisze:

    > Na porządny fundusz akcyjny daj to zarobisz więcej przez najblizsze 2
    > lata.. Nie opłaca się na lokatę. Dopóki Belka nie podwyższy stóp
    > procentowych, nie lokuj w banku.

    A nie lepiej w złoto?
    Albo w nieruchomości?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 9. Data: 2013-03-17 20:26:39
    Od: xxx <k...@o...pl>

    W dniu 2013-03-17 19:09, Maruda pisze:

    > A nie lepiej w złoto?
    > Albo w nieruchomości?

    Złoto traci na wartości obecnie - gdy giełdy akcji zyskują.
    Nieruchomości jeszcze w tym roku będą tanieć. Pod koniec tego roku
    dopiero można pomyśleć o nieruchomości , ale perspektywa wzrostu WIG-u o
    ok.50% w ciągu 24-30 miesięcy wydaje się lepsza.

  • 10. Data: 2013-03-17 20:38:02
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-17 20:26, xxx pisze:

> [...]
    > dopiero można pomyśleć o nieruchomości , ale perspektywa wzrostu WIG-u o
    > ok.50% w ciągu 24-30 miesięcy wydaje się lepsza.

    Gdzie to tak mądrze napisali?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.