    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jak obecnie zainwestować gotówkę?
    Date: Thu, 05 Feb 2009 22:10:39 +0100

    123 wrote:

    > [...]
    >
    > Nie chodziło mi o inwestowanie w giełdowym znaczeniu tego słowa.
    > Przynajmniej nie teraz.
    > Może ktoś podpowie jak najlepiej ulokować pieniądze na lokacie lub
    > obligacjach w tej chwili? Gdzie, na jaki procent, na jaki okres czasu?
    > Co się najbardziej opłaca biorąc pod uwagę różne czynniki?
    > Może ktoś ma doświadczenie, rozeznanie i może coś doradzić?
    > Albo chociaż szukając po różnych ofertach na co zwrócić szczególną
    > uwagę, a co osobie niedoświadczonej mogłoby umknąć?
    >
    > Pozdrawiam

    Inwestowaniu na rynku finansowym to jest tylko w giełdowym rozumieniu tego
    słowa. Lokata w banku czy obligacje to jest umowa cywilna podobna do umowy
    kupna sprzedaży. Nikt tutaj nie weźmie na siebie odpowiedzialności za Twoje
    pieniądze. Sam musisz to zrobić. Jeżeli tej pracy nie wykonasz to nie licz
    na zadowalające efekty. Może Ci się udać raz czy dwa. Nie można zarabiać
    jako dentysta poświęcając temu 15 minut dziennie. Nie można zarabiać na
    żadnej działalności poświęcając temu 15 minut dziennie. Jeżeli sam nie
    chcesz się tym zająć to musisz wynająć kogoś, kto będzie to dla Ciebie
    robił. Tylko Ty musisz mu płacić za tę pracę. Nie bank, bo będzie pracował
    dla banku. Nie fundusz inwestycyjny, bo będzie realizował zadania jakie
    postawi mu fundusz. Tak jest ten świat urządzony. Ludzie pracują, lepiej
    lub gorzej, dla tych, którzy im płacą. Ty też pracujesz dla tych, którzy Ci
    płacą.