  • Data: 2009-02-05 23:06:58
    Temat: Re: Jak obecnie zainwestować gotówkę?
    Od: "123" <z...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo dziękuję.

    > inaczej kontrakty terminowe (futures)
    >
    > http://www.futures.pl/
    Ciekawa ta strona. Jest tam nawet porównanie lokat. Być może się przyda. :-)

    > ps.: http://www.gpw.pl/gpw.asp?cel=ogieldzie&i=katarchiwu
    m&nagnaz=Wydarzenia&ktore=014134_2&sky=1
    Tu też pewnie znajdę dużo ciekawych informacji.

    Jednakże nauczenie się tego wszystkiego z pewnością wymaga czasu.
    A na zrozumieniu sprawa się nie kończy, a pewnie dopiero zaczyna,
    bo potem są lata zdobywania doświadczenia.
    Z drugiej jednak strony można odnieść wrażenie, że zajmują się tym
    z reguły młodzi ludzie, więc pewnie dziesięcioleci na to nie potrzeba.
    Ale oczywiście są to fachowcy, którzy zajmują się tymi sprawami cały czas.