    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jak obecnie zainwestować gotówkę?
    Date: Thu, 05 Feb 2009 21:15:56 +0100

    123 wrote:

    > [...]
    > Taka była moja myśl, nawet mam już do tego książkę. Ale takiej wiedzy nie
    > opanowuje się w parę dni. Pytanie co robić z gotówką w tzw. międzyczasie?
    >
    > Pozdrawiam

    Trzymaj na lokacie. Nie bądź zachłanny. Jak długo się uczyłeś tego co teraz
    przynosi Ci takie profity? Poświęć na naukę o inwestowaniu połowę tego
    czasu. Jak tak zrobisz Twoje inwestycje będą przynosiły Ci zadowalające
    zyski. Poznaj tak inwestowanie jak znasz to na czym teraz zarabiasz. Wtedy
    będziesz miał pewność, że odniesiesz sukces. Zaczniesz bez wiedzy,
    opierając się na podpowiedziach, analitykach, przepowiedniach to stracisz
    na pewno. Bez umiejętności nie ma zarabiania. Handlowanie na giełdzie to
    taka sama wiedza jak naprawianie butów czy projektowanie mostów.