    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jak obecnie ULOKOWAĆ gotówkę?
    Date: Thu, 05 Feb 2009 22:33:52 +0100

    123 wrote:

    > [...]
    >
    > OK. Należało zapytać jak ulokować pieniądze, a nie jak zainwestować.
    > Zatem jak je ulokować biorąc pod uwagę obecną sytuacje?
    >
    > Pozdrawiam

    Lokować, inwestować co za różnica. Chodzi Ci o to by gdzieś pieniądze
    zanieść, nic nie robić i liczyć zyski. Nie ma nic takiego. Nie przyjmujesz
    tego co piszę. Wszędzie jest ryzyko. Jeżeli nie będziesz rozumiał sytuacji
    to nie jesteś w stanie ocenić ryzyka i nie jesteś w stanie zadecydować czy
    akceptujesz takie ryzyko czy nie. Widzę, że najlepiej zrobisz jak je
    zostawisz tam gdzie są. Jak je tam umieszczałeś to wiedziałeś dlaczego.
    Dobranoc