  • 1. Data: 2003-01-08 19:52:56
    Temat: Jak Bank
    Od: "Tomek" <s...@c...pl>

    Prowadzę małą działalność gospodarczą
    W tej chwili posiadam konto Biznes Partner W PKO BP
    Ale mam już serdecznie dosyć kolejek, wypisywania dowodu wpłaty za każdym
    razem gdy wpłacam pieniądze
    W związku z tym szukam jakiegoś banku z obsługą konta przez internet.

    Tylko nie odsyłajcie mnie na np www.money.pl

    z góry dzięki za pomoc
    Tomak

  • 2. Data: 2003-01-08 20:04:16
    Temat: Re: Jak Bank
    Od: "Tomek" <s...@c...pl>

    A co myślicie o mBanku koncie mBiznes

  • 3. Data: 2003-01-08 20:13:41
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:avhvi1$fi7$1@news.tpi.pl, Tomek wrote:
> [...]
    > każdym razem gdy wpłacam pieniądze
    > W związku z tym szukam jakiegoś banku z obsługą konta przez internet.

    No to musisz podać oczekiwania, potrzeby:
    Z jakich dokładnie usług bankowych korzystasz i z jakim natężeniem
    (przelewy, gotówka, karty, ew. jakie bankomaty itp.), jaka lokalizacja (duze
    miasto, wieś), itp.

    > Ale mam już serdecznie dosyć kolejek, wypisywania dowodu wpłaty za
    > każdym razem gdy wpłacam pieniądze
    Skąd te pieniądze? Z działalności gotówkę uzyskujesz i wpłacasz na swoje
    biznes konto czy odwrotnie?

    Skąd ludzie mają wiedzieć co dla Ciebie najlepsze?

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-08 20:36:57
    Od: "Dawid Świtała" <S...@o...pl>

    > Prowadzę małą działalność gospodarczą
    > W tej chwili posiadam konto Biznes Partner W PKO BP
    > Ale mam już serdecznie dosyć kolejek,
    taka specyfika tego banq

    >wypisywania dowodu wpłaty za każdym
    Zawsze mozesz tego dokonac dyspozycja ustna ...

    > W związku z tym szukam jakiegoś banku z obsługą konta przez internet.
    A moze poczekaj az dojdze do fuzji systemoow e-PKO i Inteligo .. ma byc tez
    obsulga dla Biznes Partnera

    A moze jesli zalezy Ci na wygodzie to zamow NetBank ! Tylko czy Twoje stanie
    w kolejce jesst warte 160 PLN miesiecznie ? [koszt abonamentu homebankingu]
    :)

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)

  • 5. Data: 2003-01-08 21:01:04
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Tomek" <s...@c...pl> wrote in message news:avhvi1$fi7$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > razem gdy wpłacam pieniądze
    > W związku z tym szukam jakiegoś banku z obsługą konta przez internet.

    załóż konto w mBanku lub w multibanku i do tego konto GIRO :)

    z konta GIRO US nie może zająć pieniędzy bo poczta nie wymyśliła jeszcze
    takiej możliwości :) - tyle że musisz składki ZUS płacić na poczcie właśnie

    pozdrawiam
    plusz