  • 1. Data: 2003-01-08 21:19:17
    Temat: KK i inny kredyt
    Od: "Kal" <k...@3...net>

    Witam,

    Jako że zamierzam złożyć wniosek o wydanie karty w Citku,
    mam takie pytanie w związku z tym, że dwa dni temu wziąłem
    kredyt samochodowy: czy składając wniosek wspominać o
    tym fakcie, czy lepiej przemilczeć to, żeby mieć lepszą zdolność?

    Kredyt mam w LG

    pozdro

    Kal

  • 2. Data: 2003-01-08 21:21:35
    Temat: Re: KK i inny kredyt
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Kal" <k...@3...net> wrote in message news:avi4is$42v$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > kredyt samochodowy: czy składając wniosek wspominać o
    > tym fakcie, czy lepiej przemilczeć to, żeby mieć lepszą zdolność?

    biorąc kredyt bank kieruje do BIK zapytanie, które jest odnotowywane tam
    natychmiast

    nie wiem czy LG korzysta z BIK, nie wiem czy CITI korzysta z BIK
    nie wiem czy CITI będzie się chciało sprawdzać na podstawie zapytania w BIK
    o jaki kredyt chodziło

    możesz spróbować złożyć wniosek o KK bez wspominania o kredycie - napisz
    wcześniejszą o dwa dni datę na wniosku :)

    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-01-08 21:39:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    Kal <k...@3...net> wrote:

    > tym fakcie, czy lepiej przemilczeć to, żeby mieć lepszą zdolność?

    A kredyt samochodowy pewnie na dużą kwotę i mocno by zmienił zdolność?
    To w sumie zależy od wielu czynników. Generalnie Citi często nie sprawdza
    czy kredytobiorca ma jakieś inne wierzytelności w bankach (o ile w ogóle
    chociaż czasami to robią)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 4. Data: 2003-01-08 21:42:27
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@m...hell.pl> napisał w wiadomości

    > To w sumie zależy od wielu czynników. Generalnie Citi często nie sprawdza
    > czy kredytobiorca ma jakieś inne wierzytelności w bankach (o ile w ogóle
    > chociaż czasami to robią)

    Jak czesto nie sprawdza? ;) Czy jak sprawdzi to dostanie sie karte? Czy
    wystarczy powiedziec, ze sie zapomnialo?

    Maciej

  • 5. Data: 2003-01-08 21:52:11
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "MK" <m...@i...pl> wrote in message news:avi5vq$hsq$1@news.tpi.pl...
    > Jak czesto nie sprawdza? ;) Czy jak sprawdzi to dostanie sie karte? Czy
    > wystarczy powiedziec, ze sie zapomnialo?

    jeśli jakoś sprawdzą (w co też wątpię) to poproszą cię o wyjaśnienie tego
    a raczej poprosiliby gdybyś dawał im historię rachunku za ostatnie 6
    miesięcy i na historii rachunku byłby przelew o tytule "spłata zadłużenia nr
    xxx"
    jeśli nie ma cię na czarnej liście ZBP i potwierdzą u pracodawcy twoje
    dochody to nie będzie im się chciało nic więcej sprawdzać chyba

    spróbuj - w zasadzie niczym nie ryzykujesz
    najwyżej złożysz wniosek ponownie

    zawsze możesz powiedzieć, że we wniosku pytali o spłacane kredyty,a ty tego
    jeszcze nie spłacasz albo tak jak sugerowałem wcześniej wypełnij wniosek z
    wcześniejszą datą :) - zawsze możesz się wytłumaczyć, że wypełniłeś go zanim
    wziąłeś kredyt a później zapomniałeś poprawić

    ja ostatnio w pewnym dużym banku przyznałem się do wszystkich moich
    zadłużeń, po czym w oddziale uzyskałem informację, że nie mam w ogóle
    zdolności kredytowej :))) mimo to kazałem złożyć wniosek i pomimo żądania
    dostarczenia pewnych dokumentów, którego nie spełniłem, kartę kredytową z
    interesującym limitem otrzymałem :))))

    powiem więcej
    kilka dni temu złożyłem wniosek w pewnym banku o kredyt odnawialny i
    wstępnie zadecydowano, że mogę nawet dostać więcej niż chcę - czekam na
    ostateczną decyzję :) - a też uczciwie przyznałem się do wszystkich swoich
    długów

    powoli robi się tak jak w stanach - będą przysyłali karty kredytowe do
    skrzynki pocztowej bez składania wniosku, abyś tylko chciał korzystać z ich
    kredytu :)

    spokojnie złóż wniosek i czekaj na rozwój wypadków
    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-01-09 09:47:07
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:

> [...]

    > nie wiem czy LG korzysta z BIK, nie wiem czy CITI korzysta z BIK
    > nie wiem czy CITI będzie się chciało sprawdzać na podstawie zapytania w BIK

    Raczej nie będzie się CITI chciało sprawdzać w BIK-u każdego wniosku. Za
    dużo tego jest.

    --
    ___________ (R)

  • 7. Data: 2003-01-09 16:44:08
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    albo tak jak sugerowałem wcześniej wypełnij wniosek z
    > wcześniejszą datą :) - zawsze możesz się wytłumaczyć, że wypełniłeś go
    zanim
    > wziąłeś kredyt a później zapomniałeś poprawić

    A czy przez przypadek dokumenty do KK (i chyba sam wniosek) nie sa wazne 30
    dni?

    --
    JaKi