  • 1. Data: 2002-07-19 19:45:35
    Temat: Invest-Bank przedłuża promocję na SBE :-)
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Chyba w IB słuchają to co im mówię ;-) Ale się nie dziwię, bo niedawno
    wytknąłem im spory brak kompetencji w związku z Poleceniem Zapłaty :-))
    Najpierw wyśmiałem SBE i stwierdziłem, że wprowadzenie opłat za to coś jest
    śmieszne, no to przedłużyli promocję o kolejny miesiąc do 21lipca.
    Potem wspominałem, że skoro przedłużyli promocję do 21 lipca, a system nadal
    jest delikatnie mówiąc nie w pełni funkcjonalny (i niestety taki pozostanie)
    to może wartoby zrobić promocje do końca wakacji :-)))

    No i proszę, dziś dostałem oficjalną informację, że System Bankowości
    Elektronicznej w Invest-Banku będzie nadal GRATIS i to do 31 sierpnia 2002
    :-)

    Pozdrawiam
    BUCKS

  • 2. Data: 2002-07-19 19:59:23
    Temat: Re: Invest-Bank przedłużapromocję na SBE :-)
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    BUCKS wrote:
    > No i proszę, dziś dostałem oficjalną informację, że System Bankowości
    > Elektronicznej w Invest-Banku będzie nadal GRATIS i to do 31 sierpnia 2002
    > :-)

    Daj Boże, żeby skonczyli tak, jak Citi ;-)
    --
    pjo

  • 3. Data: 2002-07-19 20:31:57
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > lipca, a system nadal jest delikatnie mówiąc nie w pełni
    funkcjonalny
    > (i niestety taki pozostanie)

    Tia, właśnie chciałem złożyć stałe zlecenie.....

    --
    :: METAXA ::
    Mechanical Electronic Troubleshooting and Accurate Xenocide Android

  • 4. Data: 2002-07-19 21:02:17
    Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > No i proszę, dziś dostałem oficjalną informację, że System Bankowości
    > Elektronicznej w Invest-Banku będzie nadal GRATIS i to do 31 sierpnia
    ==============
    Moim skromnym zdaniem, to za takie usługi
    jak do tej pory to nie powinni brać forsy
    a tylko dopłacać.
    myślę, że pozostaną tylko najodważniejsi.
    Leszek

  • 5. Data: 2002-07-19 21:26:01
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik BUCKS <b...@u...to.poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ah9q9d$k86$...@n...tpi.pl...
    > No i proszę, dziś dostałem oficjalną informację, że System Bankowości
    > Elektronicznej w Invest-Banku będzie nadal GRATIS i to do 31 sierpnia
    2002
    > BUCKS

    Jaka praca taka płaca
    A system SBE skromnie mówiąc jest beznadziejny :-(

    --
    Piotr W
    t...@p...onet.pl