  • 1. Data: 2002-07-19 19:39:56
    Temat: Teleserwis (PekaoSA) i IDEA
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    Czy numer dosteowy do Teleserwisu (ten 0800) jest:
    1. dostepny z telefonu IDEI?
    2. bezplatny?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 2. Data: 2002-07-19 19:50:35
    Temat: Re: Teleserwis (PekaoSA) i IDEA
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam.
    >
    > Czy numer dosteowy do Teleserwisu (ten 0800) jest:
    > 1. dostepny z telefonu IDEI?
    > 2. bezplatny?

    Kiedyś w starej IDEI z 50 minutami gratis był to numer dostępny ale PŁATNY
    zgodnie z tabela opłat, czyli jak rozmowa poza siec i "zżerała" bezpłatne
    minuty.
    Podejrzewam, że nadal tak jest. W Polsce sieci GSM nie oferują połączeń z
    0800, a jeżeli już to niestety o bezpłatności nie można mówić :(

    Pozdrawiam
    BUCKS

  • 3. Data: 2002-07-19 19:58:43
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Maciej Loret wrote:
    > Czy numer dosteowy do Teleserwisu (ten 0800) jest:
    > 1. dostepny z telefonu IDEI?
    taaa, jako 42... :-)

    > 2. bezplatny?
    kidding? :-)
    --
    pjo

  • 4. Data: 2002-07-19 20:03:16
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    BUCKS wrote:
    > Podejrzewam, że nadal tak jest. W Polsce sieci GSM nie oferują połączeń z
    > 0800

    800 161054 (Cyntrum Kart BZWBK) - Jak najbardziej bezpłatne z
    prawosławnych prepaidów.
    --
    pjo

  • 5. Data: 2002-07-19 21:02:34
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisal w wiadomosci
    > taaa, jako 42... :-)

    No teraz moze nie ale jkiedys tak i wylacznie w abonamencie, nawet numer
    teleserwisu PEKAO 0800 widnial oficjalnie w cenniku IDEI

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-07-21 08:55:18
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...com>

    Witam.

    > taaa, jako 42... :-)

    Czyli juz nie jest? Bo kiedys byl...

    > kidding? :-)

    Mialem na mysli to, ze wchodzi w pakiet bezplatnych minut.
    Chociaz, jesli jest platny, to i tak dzwonilbym na kierunek 42 (raczej
    mniej zajety niz 0800).

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 7. Data: 2002-07-21 22:17:40
    Od: "Stefek Burczymucha" <k...@w...pl>

    jest bezplatny jesli dzwonisz 0800121881

  • 8. Data: 2002-07-22 13:47:29
    Temat: Re: Oficjalna odpowiedź
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > Witam.

    > Czyli juz nie jest? Bo kiedys byl...

    Mam oficjalną odpowiedź. 0800121881 jest dostepny w IDEI abonamentowej ale
    płatny zgodnie z planem taryfowym IDEI

    > Mialem na mysli to, ze wchodzi w pakiet bezplatnych minut.
    > Chociaz, jesli jest platny, to i tak dzwonilbym na kierunek 42 (raczej
    > mniej zajety niz 0800).

    Wchodzi w pakiet bezpłatnych minut, a raczej wliczonych w abonament ;-)
    Uważam, że płatne 0800 jest bez sensu, bo bez łaski zadzwonisz na 42...

    Pozdrawiam
    BUCKS

  • 9. Data: 2002-08-14 02:50:52
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Fri, 19 Jul 2002 21:50:35 +0200, "BUCKS"
    <b...@u...to.poczta.onet.pl> napisał(-a):

    >Podejrzewam, że nadal tak jest. W Polsce sieci GSM nie oferują połączeń z
    >0800, a jeżeli już to niestety o bezpłatności nie można mówić :(

    800400400 w Plusie jest bezpłatny. Taksówkę można zamówić :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski