  • 1. Data: 2002-07-19 18:48:02
    Temat: Wirtualna z mBanku
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Czy ktos juz placil wirtualna z mBanku w USA?
    Jakie sa wrazenia? Sprawia jakies problemy, czy zachowuje sie jak VC?

  • 2. Data: 2002-07-20 15:11:12
    Temat: Re: Wirtualna z mBanku
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 19 Jul 2002 20:48:02 +0200), "minik"
    <m...@m...net> był(a) napisał(a):

    >Czy ktos juz placil wirtualna z mBanku w USA?

    Ja.

    >Jakie sa wrazenia? Sprawia jakies problemy, czy zachowuje sie jak VC?

    Nie wiem jak się zachowuje, a w każdym razie przyjęło bez bólu.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2002-07-23 10:27:17
    Od: Rafal Wozniak <n...@r...wozniak.name>

    > Czy ktos juz placil wirtualna z mBanku w USA?
    > Jakie sa wrazenia? Sprawia jakies problemy, czy zachowuje sie jak VC?

    Płaciłem w DirectNIC (USA? nie wiem ;)
    Poszło bez bólu nawet z pliterkami.
    --
    A nam tu wszystko działa...