  • 1. Data: 2004-11-11 18:49:34
    Temat: Internet w PKO BP
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    za gazeta.pl: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,53600,23874
    56.html

    - Nie jest tak źle. To u nas otwieranych jest najwięcej rachunków. Rusza
    nowoczesne centrum telefoniczne i dostęp do konta osobistego PKO BP
    przez internetową platformę Inteligo.

    Cos przegapilem? Sam prezes to powiedzial.

    Bartol

  • 2. Data: 2004-11-11 18:50:20
    Temat: Re: Internet w PKO BP
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Bartol Partol napisał:

> [...]
    >
    > - Nie jest tak źle. To u nas otwieranych jest najwięcej rachunków. Rusza
    > nowoczesne centrum telefoniczne i dostęp do konta osobistego PKO BP

    i dalej:

    - Nasza filozofia nie zakładała rozwoju Inteligo jako samodzielnego
    banku, ale wykorzystanie go do obsługi wszystkich klientów PKO BP. A to,
    niestety, musiało potrwać.

    Bartol

  • 3. Data: 2004-11-11 18:57:07
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl.invalid>

    Dnia 11/11/2004 7:50 PM, Użytkownik Bartol Partol napisał :

> [...]
    >

    > - Nasza filozofia nie zakładała rozwoju Inteligo jako samodzielnego
    > banku, ale wykorzystanie go do obsługi wszystkich klientów PKO BP. A to,

    O żesz ty w cholerę! Tak to się nie będziemy bawić. Jeden klient mniej.
    Wykorzystywacz cholerny...

    --
    Mówi się, że pierwszy milion dolarów można tylko ukraść, a potem... nie
    zmienia się skutecznej metody

  • 4. Data: 2004-11-11 19:07:25
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Cos przegapilem? Sam prezes to powiedzial.

    Zobaczysz, zobaczysz. Juz za momencik, juz za chwileczke. No chyba ze cos
    im tam wlasnie - ja tam wlasnie ciekaw jestem tego szczerze powiedziawszy
    :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 5. Data: 2004-11-11 20:09:49
    Od: "Skiera" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez internetową platformę Inteligo.
    >
    > Cos przegapilem? Sam prezes to powiedzial.

    Od poniedzialku (15,11,2004)

  • 6. Data: 2004-11-11 20:30:25
    Od: Wojtek <w...@b...pl>

    > Od poniedzialku (15,11,2004)

    To w poniedzialek akcje PKO pewnie pojda jeszcze wyzej, zaluje ze je
    sprzedalem na 1. sesji...
    Czy inwestorzy byli jakos informowani o tym wydarzeniu? Np. zagranica,
    ktora tak strasznie kupowala te akcje za ponad 24 zl.

    --
    Wojtek

  • 7. Data: 2004-11-11 20:41:49
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

> [...]
    >
    > - Nasza filozofia nie zakładała rozwoju Inteligo jako samodzielnego
    > banku, ale wykorzystanie go do obsługi wszystkich klientów PKO BP. A to,

    o w morde, trzeba uciekac z inteligo i to szybko!

  • 8. Data: 2004-11-11 20:44:01
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > o w morde, trzeba uciekac z inteligo i to szybko!

    swoja droga czy ktos widzial moze gdzies w sieci aktualne zestawienie
    ebankow (znaczy z dostepem do konta przez internet, telefon, komorke) z
    jakims malym porownaniem?

  • 9. Data: 2004-11-11 21:12:24
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Wojtek napisał:

    > To w poniedzialek akcje PKO pewnie pojda jeszcze wyzej, zaluje ze je
    > sprzedalem na 1. sesji...

    Mozna sie bylo tego spodziewac...

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    mithos(at)op.No.More.Spam.polska

  • 10. Data: 2004-11-11 21:15:44
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2004 21:41:49 +0100,
    osoba podpisana: gosc <s...@w...pl>
    napisała:
    [..]

    > o w morde, trzeba uciekac z inteligo i to szybko!
    Bo?

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl