  • 11. Data: 2004-11-11 21:31:05
    Temat: Re: Internet w PKO BP
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Kamil Jonca wrote:

    > Bo?

    Bo wpadną tam tłumy z PKO BP i legendarna jakość Inteligo zniknie jak
    sen złoty ;-)

  • 12. Data: 2004-11-11 21:36:51
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    gosc wrote:

    > swoja droga czy ktos widzial moze gdzies w sieci aktualne zestawienie
    > ebankow (znaczy z dostepem do konta przez internet, telefon, komorke) z
    > jakims malym porownaniem?

    Bankier ma niby jakieś zestawienie, ale chyba nie do końca wiarygodne
    (jak to takie zestawienia). W Rzepie też publikują takie
    "zestawienia-rankingi" (o wiarygodności jeszcze niższej :-) Poza tym
    serwisy ekonomiczne różnych portali takie rzeczy robią. A najlepiej to
    napisz do czego potrzebne Ci konto i jakie czynności wykonujesz
    najczęściej, to pewnie ktoś z grupy Ci doradzi.

  • 13. Data: 2004-11-11 21:44:50
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Bo wpadną tam tłumy z PKO BP i legendarna jakość Inteligo zniknie jak
    > sen złoty ;-)

    Ale gdzie jest powidziane, ze likwiduja Inteligo?
    Przeciez Inteligo jest na Profilach, a PKO BP jest na Zorbie i na Cezarze.
    Inteligo bedzie sobie, a nowa usluga bedzie sobie. Inteligo za pare lat
    pojdzie sie zaorac - i nazwa jedynie zostanie. Byc moze zostawia sobie
    oddzial wirtualny, ale wszystko dosc cwanie polacza :)
    Jednym slowem bez obaw, bez obaw.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 14. Data: 2004-11-11 21:45:16
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Wojtek <w...@b...pl> wrote:
    > To w poniedzialek akcje PKO pewnie pojda jeszcze wyzej, zaluje ze je
    > sprzedalem na 1. sesji...
    > Czy inwestorzy byli jakos informowani o tym wydarzeniu? Np. zagranica,
    > ktora tak strasznie kupowala te akcje za ponad 24 zl.

    Ja w PRnewsie pisalem ;) Jak nie czytasz to masz :D

  • 15. Data: 2004-11-11 21:53:01
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > Bo wpadną tam tłumy z PKO BP i legendarna jakość Inteligo zniknie jak
    > sen złoty ;-)

    dokladnie, wizyty w oddzialach tego banku to niemal jak skansen i jakosc
    obslugi klienta sprzed 20 lat (ok, sa wyjatki)

  • 16. Data: 2004-11-11 21:53:59
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

> [...]
    > napisz do czego potrzebne Ci konto i jakie czynności wykonujesz
    > najczęściej, to pewnie ktoś z grupy Ci doradzi.

    jakie banki maja kody jednorazowe rowniez przy transakcjach telefonicznych?

    i drugi warunek - bezplatne prowadzenie konta (moze byc powyzej pewnego
    rozsadnego salda na koncie jak w inteligo) lub ewentualnie za naprawde
    nieduze pieniadze rzedu 1/2 zl /mc

  • 17. Data: 2004-11-11 22:18:34
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Ale gdzie jest powidziane, ze likwiduja Inteligo?

    A gdzie ja napisałam, że likwidują :-) Ja tylko prorokuję, że jakość
    zostanie zaorana z powodu przeludnienia ;-)

    > Jednym slowem bez obaw, bez obaw.

    nie byłabym taka pewna. Takie molochy jak PKO BP potrafią sporo
    -zwłaszcza z kategorii "zaorywania" ;-)

  • 18. Data: 2004-11-11 22:24:16
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    gosc wrote:

    > jakie banki maja kody jednorazowe rowniez przy transakcjach telefonicznych?

    AFAIK to żaden. Ale możesz zrezygnować z obsługi via telefon jak się boisz.

    > i drugi warunek - bezplatne prowadzenie konta (moze byc powyzej pewnego
    > rozsadnego salda na koncie jak w inteligo) lub ewentualnie za naprawde
    > nieduze pieniadze rzedu 1/2 zl /mc

    Jak spełnione mają być oba warunki, to nie ma takiego konta. Jak tylko
    drugi, to coś się znajdzie -

    mbank, Inteligo, Lukas (Pro przy trzymaniu tam 5k PLN lub ekonto), VW,
    może Nordea (3 PLN miesięcznie).

  • 19. Data: 2004-11-11 22:33:45
    Od: "Snigdha" <s...@o...pl>

    Użytkownik "gosc" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    | dokladnie, wizyty w oddzialach tego banku to niemal jak skansen i jakosc
    | obslugi klienta sprzed 20 lat (ok, sa wyjatki)

    Jakie tłumy - wyobrażasz sobie emerytów zasiadających do Internetu, żeby
    przelewu dokonać?

    S.

  • 20. Data: 2004-11-11 22:33:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Zobaczysz, zobaczysz. Juz za momencik, juz za chwileczke. No chyba ze
    > cos im tam wlasnie - ja tam wlasnie ciekaw jestem tego szczerze
    > powiedziawszy :D

    To ze ma niby byc to wiem, ale o wykorzystaniu platformy Inteligo
    (skadinad slusznie) jakos nikt nie mowil (a nawet wszyscy watpili).

    Bartol