  • 41. Data: 2004-11-14 20:01:13
    Temat: Re: Internet w PKO BP
    Od: "Tomasz Styrna" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cn7pq8$452$1@inews.gazeta.pl...
    > Dopóki nie spróbowałem jak dostęp do internetu i komputer ułatwia życie to
    też
    > uważałem,że to nie dla mnie;)Do zapoznania się z komputerem i internetem
    > zostałem jakby "zmuszony";)przez kogoś innego.

    To raczej należy przekonywać ogólnie do korzystania z dostępu do rachunku
    przez internet, a nie konkretnie do dostępu przez internet do rachunku
    Superkonto ;-)

    > Pasywny to tylko podgląd ,tak?Ograniczony to "jakby"pełnomocnictwo dla
    kogoś
    > udzielone przez posiadacza rachunku?

    Zmuszasz mnie do przepisywania z przewodnika ;-) Niech tak będzie:
    PASYWNY
    - podgląd salda rachunku
    - podgląd historii rachunku
    - definiowanie odbiorców przelewów
    - zmiana hasła
    - aktywowanie, zamawianie i blokowanie kart kodów jednorazowych
    - zmiana danych korespondencyjnych klienta (dane ogólne, nie na poziomie
    danego produktu)
    - wysyłanie wiadomości do banku
    OGRANICZONY (PASYWNY+)
    - dokonywanie płatności
    - zmiana cyklu i daty generowania zestawień do rachunku
    - dokonywanie przelewów w ramach rachunków powiązanych
    PEŁNY (OGRANICZONY+)
    - dokonywanie przelewów (w tym ZUS i US)
    - definiowanie , modyfikacja, usunięcie zleceń stałych
    - definiowanie , modyfikacja, usunięcie płatności
    - zakładanie, modyfikacja, zerwanie lokat
    - spłacanie rat kredytowych
    - zmiana danych korespondencyjnych do produktu
    - odwołanie transakcji polecenia zapłaty
    - odwołanie przelewów czekających na realizację

    > i tu jest miejsce dla KK

    Widać kredyty konsumpcyjne :)

    > będzie można drukować potwierdzenie przelewu?

    Funkcjonalność podobna, jak nie taka sama jak w Inteligo. Można tworzyć PDFy
    i je póżniej drukować.

    > a co to? blokady?

    Saldo księgowe
    Limit kredytowy
    Kwota uznań
    Kwota obciążeń
    Status blokady salda

    > Internet?telefon -automat?,telefon-konsultant?,inne?

    Tak jak powyższe, innych brak.

    > Pełnomocnicy?

    ..., współwłaściciele.

    > Poczta wewnętrzna?

    Typ zgłoszenia:
    - Pytanie
    - Skarga
    - Wniosek
    - Reklamacja

    Forma odpowiedzi:
    - telefon
    - email
    - bez odpowiedzi

    > Jeszcze jedno pytanie ,czy podobnie jak w Inteligo przelewy w obrębie PKO
    będą
    > bezpłatne?

    http://www.pkobp.pl/index.php/id=i_22/layout=intelig
    o/zone=-1/section=inteligo
    Jak widać w ramach PKO 0 zł, poza PKO przez WWW 0,5 zł więc taniej niż w
    Inteligo :-)

    Pozdrawiam

    Styrni

  • 42. Data: 2004-11-14 20:10:35
    Od: Wojtek <w...@b...pl>

    > Dzięki,żeby wszyscy tyle wiedzieli co Ty:)

    Przydalo by sie tez pare osob co wie wiecej :)

    --
    Wojtek

  • 43. Data: 2004-11-14 20:37:26
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Tomasz Styrna <t...@i...pl> napisał(a):

    [ciach]
    > http://www.pkobp.pl/index.php/id=i_22/layout=intelig
    o/zone=-1/section=inteligo
    > Jak widać w ramach PKO 0 zł, poza PKO przez WWW 0,5 zł więc taniej niż w
    > Inteligo :-)
    dziękuję za Twoją pomoc i przepraszam za kłopot ;)

    > Pozdrawiam
    >
    > Styrni

    Marcin