  • 21. Data: 2002-02-04 13:32:33
    Temat: Re: Inteligo - zlodziejstwo
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "DA_none" <d...@e...webmedia.pl> wrote in message
    news:a3kd55$eah$1@news.tpi.pl...
    > Michaska <m...@p...com> wrote:
    > no to mnie znowu nabrali w infolini ze dla rachunkow firmowych uzytkowanie
    > kart 0 pln

    Bzdura - ludzie! Przeczytajcie sobie SAMI TOiP a nie tylko czytajcie tu o
    TOiP na pbb (czasem ktoś się pomyli :-)
    Używanie karty do rachunku firmowego jest bezpłatne.

    K. Kowalski

  • 22. Data: 2002-02-04 14:03:19
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    > A gdy nagle zechcesz kartę, to 1,50 za wydanie nowej nie jest żadnym
    > problemem...

    no właśnie :)))

    ERY

  • 23. Data: 2002-02-04 16:13:59
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Skalar" <a...@a...krakow.pl> napisał w wiadomości

    > Ale przecież trzeba mieć na uwadze, że nowa TOiP obowiązuje od 15 lutego.

    Fakt. Nie miałem na myśli zmainy TOiP. Mówiłem o sytuacji, kiedy nowa TOiP
    już będzie obowiązywać. Albo o karcie dodatkowej według starej TOiP.

    > np. dzisiaj (4 lutego) wyśle wypowiedzenie umowy, które trafi do Inteligo
    > przed 15 lutego, to IMHO bank nie może zainkasować prowizji za kartę.

    Nie "trafi do inteligo". Ty masz 14 dni na wysłanie rezygnacji od daty
    doręczenia informacji o zmianach.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 24. Data: 2002-02-04 16:34:21
    Od: "Skalar" <a...@a...krakow.pl>

    Inteligo

    > Nie "trafi do inteligo". Ty masz 14 dni na wysłanie rezygnacji od daty
    > doręczenia informacji o zmianach.

    Zgadzam się w 100 %, że tak powinno być, ale i-linka w rozmowie ze mną
    twierdziła coś zgoła innego.
    Myślę jednak że nie ma co się taką wypowiedzią na i-linii przejmować, bo
    chyba to co mówisz jest zapisane w prawie bankowym.

    Pozdrawiam
    Arek

  • 25. Data: 2002-02-04 17:32:20
    Temat: Odp: Inteligo - zlodziejstwo
    Od: "zino" <...@o...pl>

    Użytkownik pablos <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3kaft$nk5$...@n...tpi.pl...
    > Sorki, ale uważaj na to co mówisz lub piszesz
    > podobnie jak tobie nie podobają mi się zmiany (bo idą na gorsze)
    > jeszcze bardziej nie podoba mi się sposób ich wprowadzenia (radosny mail o
    > zmianach na lepsze w sytuacji gdy wszystko zmienia się na gorsze)
    > ale ze złodziejstwem nie ma to nic wspólego, nie jest to nawet próba
    > oszustwa - poprostu niekorzystne zmiany i tyle
    > po mojemu to zbyt wiele osób ostatnio reaguje emocjonalnie, tymczasem co
    jak
    > co ale pieniądze wymagają spokoju i rozwagi a emocje przeważnie są złym
> [...]

    Tylko dlaczego to zawsze jest taki sam scenariusz ???
    Na początku bardzo atrakcyjne warunki i cicha sugestia że tak będzie nadal,
    a potem jak już zdobędzie się klientelę odbywa się równanie "do poziomu",
    opłaty wzrastają i już nie są konkurencyjne, a klient nie otrzymuje niczego
    wzamian. Każdy z Banków wzrost cen tłumaczy koniecznością podniesienia
    standardu usług, ale tak naprawdę to nic się nie zmienia, a poziom usług
    systematycznie spada. Przy czym wszelkie podwyżki wprowadzane są po cichu.
    Przerabiałem to wielokrotnie - nie widziałbym w tym nic złego, gdyby
    obietnice Bankowców przynajmniej w części się sprawdzały. Ale już dawno
    przestałem się łudzić.

    Zino

  • 26. Data: 2002-02-04 17:44:22
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

> [...]
    > Myślę jednak że nie ma co się taką wypowiedzią na i-linii przejmować, bo
    > chyba to co mówisz jest zapisane w prawie bankowym.

    Napisz maila na i...@i...pl z informacją o niedouczeniu konsultantów.
    Będą wdzięczni za info.

    Wiem z praktyki, że jak się tylko szefostwo dowiaduje o błedach 0800, to
    natychmiast idzie do konsultantów wyjaśnienie spornej kwestii...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 27. Data: 2002-02-04 17:46:29
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    eeeeej - no nie mow, ze nie wiesz?
    podrecznikowy przyklad wprowadzania nowego produktu na rynek.
    Mamy tutaj doczyniania z nisza rynkowa i produktem innowacyjnym.

    Gdyby nie wysokie koszty edukacji, PR i reklamy - byloby OK, narazie musieli
    bulic, bulic, bulic.

    Nie rozumiem takze jednak podejsca niektorych ludzi.
    50 zl - wystarczy przeciez na utrzymanie konta (jesli wiecej srodkow niz 100
    zlotych) przez baardzo dlugo.

    Czy ludzie sa w istocie tak naiwni, ze mysla, ze ktos za darom rozdaje
    pieniadze???

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 28. Data: 2002-02-04 21:01:56
    Temat: Re: Odp: Inteligo - zlodziejstwo
    Od: Roman Kubik <W...@p...com.pl>

    > Każdy z Banków wzrost cen tłumaczy koniecznością podniesienia
    > standardu usług, ale tak naprawdę to nic się nie zmienia, a poziom usług
    > systematycznie spada.

    ;-) ;-) ;-)
    jakby poziom uslug rosl, to koszty by malaly - infolinki nie bylyby tak
    potrznbe do tlumaczenia i zbierania jobow, klient nie musialby w obawie
    o swoje przelewy odwiedzac storny banku codziennie a starczyloby raz
    na tydzien wiec slabszy sprzet, slabsze lacza bylyby wystarczajce.
    wzrost kosztow oznacza pogorszenie jakosci uslug albo odwrotnie ;)
    (-: (-: (-:

    pozdrawiam

    romekk

  • 29. Data: 2002-02-05 08:18:21
    Od: "Antara" <g...@p...com>

    > 50 zl - wystarczy przeciez na utrzymanie konta (jesli wiecej srodkow niz
    100
    > zlotych) przez baardzo dlugo.

    A 500 zł wystarczy na utrzymanie konta do ich końca ;-)))

    Pozdry

  • 30. Data: 2002-02-05 13:50:47
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A 500 zł wystarczy na utrzymanie konta do ich końca ;-)))

    A jak ci nwe oplaty wprowadza??? :)